رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دلار در بازار آزاد ترمز بریده است

نرخ دلار در بازار آزاد تهران ترمز بریده است و هر روز نسبت به روز قبل افزایش جهش گونه ثبت می کند.صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (یکشنبه) بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۳۰۱ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۳۷ هزار و ۵۷۷ ریال داد و ستد کردند.

بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با ۲۸۷ ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته (شنبه، ششم آذرماه) به ۳۹ هزار و ۷۰۷ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با ۶۷۰ ریال افزایش، ۴۷ هزار و ۹۰۰ ریال فروخته شد.
به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، همچنین اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۷۸۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۱۳۰ ریال اعلام کرده است.

بازار سکه و طلا
صرافان بازار تهران امروز هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۲۷ هزار ریال کاهش ۱۱ میلیون و ۷۱ هزار ریال داد و ستد کردند.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران امروز و تا لحظه انتشار این خبر اعلام کرد، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت پنج میلیون و ۶۲۰ هزار ریال و هر ربع سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال داد و ستد شد.
در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه یک گرمی با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز، یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروخته و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۱۹۰ ریال داد و ستد شد.
براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، یکهزار و ۱۸۴ دلار و ۶۰ سنت قیمتگذاری شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.