رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سگ وحشی شکم کودک ۵ ساله مشهدی را پاره کرد! +تصویر

«امیرمحمد داوری» کودک ۵ ساله که به علت حمله سگ از ناحیه شکم مجروح شده بود، در بیمارستان شیخ مشهد تحت مراقبت قرار دارد.

محمود دلپسند معاون استاندار خراسان شمالی روز جمعه به نمایندگی از استاندار این استان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از این کودک اهل یکی از روستاهای جلگه شوقان که به دلیل از بین رفتن روده هایش به علت حمله سگ در بیمارستان شیخ مشهد بستری است؛ عیادت کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، وی اظهارکرد: دکتر جودک جراح اطفال که پزشک معالج امیرمحمد است ضمن تشریح روند درمانی، از خدمات اولیه در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد تشکر کرد.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: امیرمحمد هم اینک به هوش آمده و حرف می زند، خوراک از طریق مایعات تزریق می شود و زخم هایش تا حدودی ترمیم شده است.


 
 سگ وحشی شکم کودک 5 ساله مشهدی را پاره کرد

وی ادامه داد: به گفته پزشک معالج اکنون موضوع اعزام کودک به شیراز مطرح نیست و هر کاری نیاز باشد در مشهد انجام خواهد شد.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: مسوولان استانی و کشوری بویژه دکتر هاشمی وزیر بهداشت در جریان فرایند درمان این کودک قرار گرفته اند و وزیر بهداشت شخصا پیگیر ارایه خدمات به امیرمحمد است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خیران خراسان شمالی در اطلاع رسانی درخصوص کمک به درمان امیرمحمد، از آنان قدردانی کرد و افزود: در اینگونه فعالیت های انسان دوستانه، بیش از کمک های مالی، نگاه نوع دوستی و احساس مسوولیت اجتماعی مردم ارزشمندتر است.

 محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی چهارشنبه شب ازطریق پیامک و اطلاع رسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی از ماجرای امیرمحمد داوری کودک ۵ ساله خراسان شمالی که برای تکمیل درمان ناشی از دریده شدن شکمش به علت حمله سگ، در بیمارستان تخصصی کودکان دکتر شیخ مشهد بستری شده است؛ باخبر شد.

محمدرضا صالحی با قدردانی از روند اطلاع رسانی ، همچنین خواستار کمک بیشتر خیرین به این کودک شد و ضمن دستور به مدیران ذیربط ، به معاون خود نیز ماموریت داد از این کودک در بیمارستان شیخ مشهد عیادت کند.

ایرنا مرکز بجنورد پیش از این در گزارش خود درخصوص وضعیت امیرمحمد داوری که برای تکمیل درمان به بیمارستان تخصصی کودکان شیخ مشهد منتقل شده بود، خبرداده بود.

همزمان با انتشار این گزارش و انعکاس آن در فضای مجازی، خیران اقدام به جمع آوری کمک نقدی برای درمان این کودک کردند که این کمک ها همچنان ادامه دارد.

همچنین تعدای از خیران تامین محل اسکان و غذا برای خانواده این کودک را که باید حدود ۲۰ روز دیگر برای درمان در بیمارستان بستری باشد، تقبل کرده اند.

در همین حال مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی که از طریق خبرگزاری جمهوری اسلامی از وضعیت درمانی این کودک آگاه شده بود، اعلام کرد که ضمن بررسی موضوع ، این سازمان آمادگی دارد برای انتقال این بیمار به شیراز تمام امکانات و هزینه های لازم را عهده دار شود.

حسن شکوری نسب پس از پیگیری وضعیت درمانی این کودک پنج ساله، اظهار کرد: کلیه هزینه های اعزام این کودک به هر طریقی به مقصد شیراز را جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برعهده می گیرد.
حمله سگی وحشی به امیر محمد داوری در یکی از روستاهای جلگه شوقان خراسان شمالی باعث پاره شدن شکم و ازبین رفتن بیش از ۹۰ درصد روده کودک توسط این سگ شد.

پدر کودک وقتی به دنبال امیرمحمد می گردد متوجه صدای ناله های فرزندش که در چنگال سگ گرفتار شده ، می شود و برای رهایی و نجات او به سگ حمله می کند ، اما دیر شده بود و شکم پاره امیر محمد داوری نشان از وخامت حال او داشت، بلافاصله کودک را به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد و اتاق عمل رساندند.

اقدام های اولیه درمانی در بیمارستان امام علی بجنورد انجام و کودک برای درمان تکمیلی به مشهد اعزام شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان شمالی به محض اطلاع از این حادثه، تلاش خود را برای تشریح وضعیت این کودک به مقامات مسئول استان و اطلاع رسانی انجام داد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.