آخرین دقایق زندگی لطفعلی خان در تئاتر فجر

نمایش «چهار دقیقه و بیست و سه ثانیه قبل از واقعه» به نویسندگی و کارگردانی سید سعید موسوی راضی، با روایت آخرین دقایق زندگی لطفعلی خان زند در بخش محیطی جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود.

سید سعید موسوی راضی  با اشاره به داستان نمایش‌اش گفت:این نمایش چهار دقیقه و بیست و سه ثانیه قبل از مرگ لطفعلی خان زند را در ارگ بم نشان می‌دهد که همه یارانش را از دست داده و او خود یک تنه جلوی دشمنانش ایستاده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، وی درباره انگیزه خود از نوشتن این اثر نمایشی عنوان کرد: اول از همه این واقعه برای خودم جذابیت بالایی داشت که تصمیم به نوشتن این نمایشنامه گرفتم، در واقع دلم می‌خواست تماشاگران هم این اتفاق تاریخی مهم را در قالب نمایش از نزدیک ببینند.

راضی با بیان توضیحاتی درباره شیوه اجرای این نمایش، مطرح کرد: اجرای این اثر ترکیبی از بازی سایه و مولتیمدیا است که در شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی هم جایزه اثر منتخب را به خود اختصاص داده است.

این کارگردان درباره اجرای نمایش خود در بخش محیطی جشنواره گفت: از اول قرار نبود نمایشم در بخش محیطی اجرا شود اما به خاطر نداشتن شرایط مناسب تماشاخانه‌ها، بهتر دیدم نمایشم را در این بخش اجرا کنم.این نمایش امروز  تا سوم بهمن ساعت ۲۱:۴۰ و ۲۲:۳۰ اجرا دارد که در محوطه پارکینگ تالار وحدت اجرا میشود.

عوامل اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:بازیگران : عرفان چوخیده ، فرزین ایثار بخش ، ستاره کریمی ، آرمین حسین‌زاده ، حمیدرضا رضایی ، میثم قنبری ، رضا طاهری‌نیا ، یوسف بی صبا ، راوی  و صداپیشه:نصرالله مدقالچی.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.