رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تشکر قالیباف از نمایندگان مجلس

شهردار تهران با اشاره به رد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با درایت و تصمیم درست اجازه ندادند روحیه کار و تلاش تحت تاثیر سیاست زدگی و سیاست بازی قرار بگیرد تشکر می‌کنم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در آئین بهره برداری از ۵۹ واگن مترو با بیان اینکه از هر جهت قدردان نمایندگان مردم هستیم تاکید کرد: شهرداری تهران نسبت به تمام حرکت‌هایی که انجام می‌دهد پاسخگوست.

وی افزود: شخصا در تمام جلسات کمیسیون عمران شرکت کردم و به تمام سوالات پاسخ دادم. از مجلس محترم تشکر می‌کنم که با تصمیم هوشمندانه تحقیق و تفحص از شهرداری را رد کرد.

وی در خصوص اینکه اظهار می‌شود نظارتی بر شهرداری تهران نیست تصریح کرد: مگر شورای شهر بر شهرداری تهران نظارت نمی‌کند و آیا هر ساله از شهرداری حسابرسی نمی‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: چطور عده‌ای از تریبون مجلس اعلام می کنند چرا درآمد شهرداری تهران از محل پروانه ساخت و ساز این مقدار است، این قانون و بودجه شهرداری است. آیا انجام قانون سوال دارد؟

قالیباف با اشاره به اینکه دستگاه‌های زیادی بر شهرداری تهران نظارت می‌کنند افزود: امروز از آنچه رنج می‌بریم تعدد نظارت است، نه نبود دستگاه نظارتی، سالیان گذشته فساد در دستگاه‌ها و سازمانی‌های مختلف پیدا شد اما در طول ۱۲ سال گذشته حتی یک مورد پرونده فساد در شهرداری تهران پیدا نشده است.

وی افزود: همه نسبت به شهرداری تهران حساسیت داشته و پروژکتورهای همه روی شهرداری روشن است. منکر تخلفات فردی نیستیم اما فساد و تخلف سازمان یافته ای در شهرداری تهران وجود ندارد.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز مردم حرکت‌های انجام شده در شهرداری را می‌بینند اظهار کرد: مردم دیگر به حرف عده‌ای که در تاریخ زندگی و فعالیتشان کار جدی و اثرگذار انجام نداده و امروز ایراد و انتقاد تخریبی می‌کنند توجهی نخواهند کرد.

قالیباف در بخش دیگری از صحبت‌های خود به احداث خط ۶ متروی تهران اشاره کرد و افزود: ۳۰ کیلومتر حفاری تونل مترو همراه با لاینینگ و ساخت ۸۵ درصدی ایستگاه‌ها در طول ۱۸ ماه انجام شده در حالیکه کمتر کسی تصور می‌کرد این کار انجام شود.

وی با بیان اینکه دلایل قانع کننده‌ای از جمله جنس و شرایط خاک، مشکلات تاسیسات، آب های زیر سطحی و فرسودگی برای انجام ندادن این پروژه وجود داشت تصریح کرد: خدمت به مردم کفایت می‌کرد تا این کار کار انجام نشدنی در کمتر زمان ممکن با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام شود.

وی اولویت شهرداری تهران در سال آینده و در حوزه حمل و نقل ریلی را تولید واگن و کاهش سرفاصله حرکت قطارها دانست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.