رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

متلاشی شدن بزرگترین شبکه کلاهبرداری در مازندران

 بزرگترین شبکه کلاهبرداری غرب مازندران با گردش مالی ۴۰۰ میلیارد ریال با شناسایی سربازان گمنام امام زمان (عج) دراواخر سال ۹۵ در این خطه شمال کشور متلاشی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا ،  این شبکه کلاهبرداری درقالب شرکت 'شمیم سرمایه' اقدام به کلاهبرداری از مردم در این استان کرده بود. براساس این گزارش با دستگیری متهم ردیف اول این پرونده، وی به ۱۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم در قالب سرمایه گذاری در بورس اعتراف کرد.

از این شبکه کلاهبرداری ۴ نفر دستگیر و پرونده پس از مراحل قانونی در اداره کل اطلاعات استان برای برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضایی غرب مازندران قرار داده شد. در گزارش اداره کل اطلاعات مازندران شیوه این شبکه کلاهبرداری دادن جوایز نقدی و غیر نقدی به مالباختگان در قالب خودرو، تلفن همراه و سکه برای جذب مشتری اعلام شده است.

اداره کل اطلاعات مازندران برای روشنگری مردم در چگونگی جذب مشتری از سوی این شبکه کلاهبرداری و شبکه های مشابه با همکاری رسانه ملی اقدام به تهیه مستندی تحت عنوان' شوک' کرد که سه شنبه شب پس از خبر ساعت ۲۲ شب از شبکه ۳ سیما پخش می شود.در سال گذشته یک شبکه کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی نیز از سوی نیروی انتظامی در این استان شناسایی و متلاشی شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.