رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خوردن پیتزای گوشت خوک، یک مسلمان را ثروتمند کرد

یک مسلمان آمریکایی با شکایت از یک رستوران حلال، به خاطر خوردن گوشت خوک تقاضای ۱۰۰ میلیون دلار جبران خسارت نمود.

در ایالت میشیگان در شهر دیربورن یک مرد مسلمان بر علیه رستوران زنجیره ای Little Caesars Pizza شکایت نمود، زیرا این شرکت گوشت خوک را تحت پوشش حلال به مشتریان خود سرو می کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از اسپوتنیک،  محمد بوزی یکی از ساکنان دیربورن، به علت اراائه اطلاعات نادرست، سهل انگاری و تقلب، شکایت خود را بر علیه این رستوران زنجیره ای به دادگاه ارائه نموده است. وی برای جبران غرامت خوردن پیتزا با گوشت خوک، درخواست ۱۰۰ میلیون دلار از این شرکت نموده است.

بر اساس متن این شکایت، در روز ۲۰ مارس، محمد و همسرش یک پیتزا پپرونی حلال از Little Caesars Pizza سفارش دادند، پس از آن متوجه شدند که پپرونی استفاده شده در پیتزا از گوشت خوک بوده است. آنها شکایت خود را به پلیس اعلام نمودند، اما این داستان در روز ۲۴ مارس بار دیگر تکرار می شود.

وکیل محمد بوزی در دادگاه علت این شکایت را چنین بیان می دارد: "موکلین من می خواهند تا رفتار نادرست این رستوران را به گوش مردم برسانند، به خصوص در ماه رمضان این امر ضرورت بیشتری داد".

از سوی دیگر این رستوران زنجیره ای، این اتهامات را بی اساس دانسته است.

همچنین بر اساس صدای ضبط شده گفتگوی محمد با مدیر پیتزا فروشی، مالک این اغذیه فروشی صریحا" می گوید، مسلمانان خود می خواهند که به روی برچسب جعبه "حلال" نوشته شود.

شایان ذکر است، قرآن خوردن گوشت خوک و برخی محصولات غذایی دیگر را برای مسلمانان ممنوع اعلام نموده است.

پپرونی نیز به طور معمول از گوشت خوک و یا مخلوطی از گوشت خوک و گوشت گاو تهیه می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.