رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خفاش شب جهرم کشته شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتلی که پس از ارتکاب دو فقره قتل، یک سال و نیم متواری بود، شب گذشته در یکی از روستاهای شهرستان‌ جهرم، توسط پلیس به هلاکت رسید.

 سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره قتل توسط شخصی به هویت «و – الف» و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان جهرم قرار گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از میزان، وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، شب گذشته مخفیگاه متهم که خودش را به عنوان «خفاش شب» معرفی کرده بود شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی با گلوله ماموران انتظامی به هلاکت رسید.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ایجاد رعب و وحشت در منطقه، تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی، اخاذی از مردم و خرید فروش مواد مخدر از جرایمی بود که این قاتل فراری انجام داده بود.

فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیجیان و همکاران نیروی انتظامی که توانستند این فرد را به هلاکت برسانند، اظهار کرد: اگر افرادی هستند که در ایام گذشته مرتکب قتل شده اند قبل از اینکه به سرنوشت این فرد دچار شوند خود را تسلیم قانون کنند و نیروی انتظامی برای مصالحه با خانواده مقتولین تلاش خود را خواهد کرد.

گفتنی است با هلاکت این قاتل، موجی از خوشحالی در بین شهروندان آن منطقه ایجاد کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.