رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماجرای چاقی و لاغری خواننده ماه عسل در خندوانه +تصویر

رامبد جوان در برنامه سه شنبه شب، میزبان سینا شعبانخانی خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» بود.

  رامبد جوان با حضور خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» برنامه تلویزیونی خندوانه را به روی آنتن برد و با اجرای کمدین مجید یاسر شبی خاطره انگیز را برای تماشاگران رقم زد.

کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه با دعوت از سینا شعبانخانی خواننده قطعه پایانی ماه عسل، از او در خصوص آخرین فعالیت هایش در عرصه موسیقی و هنر پرسید.

شعبانخانی پس از سلام و تشکر از حضار استودیو، درباره آخرین کارهای خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تدوین و جمع‌آوری آلبوم جدیدم هستم و مرداد ماه کنسرتی خواهم داشت.

وی با بیان اینکه ۲۸ سال دارد، گفت: از ۱۰ سال گذشته با یادگیری پیانو به صورت جدی وارد کار موسیقی شدم.

خواننده قطعه موسیقی جادوی خاص، در خصوص همکاری خود با احسان علیخانی اظهار داشت: وظیفه من خواندن تیتراژ پایانی ماه عسل بود و خدا را شکر تعامل خوبی با احسان داشتم.

شعبانخانی در ادامه تیتراژ پایانی ماه عسل را اجرا کرد. این خواننده با اشاره به اینکه خیلی چاق بوده، درباره فرمول لاغری خود گفت: حدود ۲ تا ۳سال طول کشید تا ۱۲۲ کیلوگرم وزن را با رژیم غذایی و ورزش، به ۸۵ کیلوگرم برسم. البته من زمانی خیلی لاغر بودم اما پرخوری کردم و چاق شدم.

شعبانخانی در ادامه گفتگوی خود با جوان، صدای همایون شجریان را عالی و صدای محسن چاوشی را خاص دانست و یکی دیگر از قطعات موسیقی خود را با عنوان جادوی خاص به اجرا درآورد و پس از ثبت لبخند ۲۰ ثانیه ای، قول داد تا با همراهی خندوانه در کنسرت خود میزبان ۲۰ نفر از کودکان کار باشد.

گفتنی است؛ در پایان برنامه گزارشی از ادای قول احترام السادات برومند به نمایش گذاشته شد و مجید یاسر با تعریف چگونگی گرفتن کارت پایان خدمت استندآپ کمدی اجرا کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.