رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مسافر ناشناس اتومبیل پوتین چه کسی بود؟ +تصاویر

 مسافر  ناشناس اتوموبیل ولادیمیر پوتین سر‌و‌صدای زیادی در دنیای مجازی به پا کرده است.

یک شبکه تلویزیونی نظامی روسیه، "زوزدا (ستاره) ویدیویی از ولادیمیر پوتین را در صومعه‌ای در "والام" منتشر کرده که او را در حال باز کردن در عقب اتومبیل برای یک نفر نشان می‌دهد، مسافری که به نظر می‌رسد کیف یا لباسش قرمز است.
 
به گزارش اینتیتر به نقل از فرادید، پوتین البته در اتومبیل را به سرعت می‌بندد و به همین خاطر معلوم نمی‌شود این مسافر کیست. ناشناس ماندن هویت این شخص اما قدرت تخیل کاربران روسی شبکه‌های اجتماعی را به کار انداخته.
 

 

مسافر ناشناس اتومبیل ولادیمیر پوتین چه کسی بود؟

 

در شبکه‌های اجتماعی، کاربران تصویرهای مختلفی را به طنز منتشر کرده‌اند، از جمله تصویر ملیساندر از سریال بازی تاج و تخت
 

زن سرخ‌پوش؟
یک حساب توییتری که با مسائل روز شوخی می‌کند تلاش کرده به شکلی طنز هویت این مسافر را آشکار کند: از نظر او این مسافر، ملیساندر زن سرخ‌پوش سریال بازی تاج و تخت است. کاهنه‌ای که استانیس براتیون، برادر پادشاه را وادار می‌کند برای رسیدن به تخت سلطنت به هر کاری دست بزند.
 
یک کاربر دیگر در توییتر گفته است که ممکن است این مسافر، ایوانکا دختر دونالد ترامپ باشد.
 
یک وبلاگ‌نویس معروف روسی ( Nezygar) در تلگرام یک نظرسنجی به راه انداخته و از کاربران پرسیده به نظرشان این مسافر ناشناس چه کسی بوده است. نتیجه این نظرسنجی این طور از آب درآمده:
 

 

  •     آلینا کابائوا، ژیمناست روس- ۵۰ درصد
  •     یکی از افسران رده بالای سرویس امنیتی روسیه – ۲۳ درصد
  •     دیمیتری پسکوف، سخنگوی پوتین – ۲۰ درصد
  •     پدر تیخون، کشیش پوتین – ۵ درصد
  •     لیودمیلا پوتین، همسر سابق پوتین – ۳ درصد

 
یکی دیگر از کاربران تلگرام گفته بعید نیست این فرد ناشناس " آنا چپمن"، جاسوس روس باشد.

 
مسافر ناشناس اتومبیل پوتین چه کسی بود؟

راز فاش نشده
دیمیتری پسکوف، سخنگوی پوتین در واکنش به شایعات پخش شده در مورد هویت این فرد گفت او یکی از محافظان پوتین بوده. توضیحی که بهانه دیگری برای طنزپردازی به دست کاربران اینترنتی داده. میخائیل کوژوکف در فیسبوک نوشت: "بله، درست است – او یکی از محافظان بوده. چون پوتین همیشه در ماشین را برای محافظانش باز می‎کند."
 
با نگاه دقیق‌تر به ویدیو مشخص می‌شود که رنگ قرمز مربوط به لباس این فرد ناشناس نمی‌شود و او کیفی به این رنگ روی پایش دارد.
 
کانال تلگرامی "نومنکلاتورا" در این رابطه این نظریه را مطرح کرده: " پوتین در ماشین را باز می‌کند تا کتش را بردارد. اما کت او قبلا از آنجا برداشته شده و این چیزی است که محافظ داخل ماشین با اشاره به او می‌گوید. در ویدیو مشخص است فردی که جلوی ماشین است، کت پوتین را در دست دارد. او روی صندلی جلوی ماشین نشسته بود."

 

 

مسافر ناشناس اتومبیل ولادیمیر پوتین چه کسی بود؟

 

آیا پوتین دنبال کتش بود؟ در تصویر دستیار او (سمت چپ عکس) به نظر می‌رسد چیزی شبیه یک کت را در دست دارد؟
 

زندگی خصوصی پوتین
حجم بالای حدس و گمان‌ها در مورد این ویدیو نشان می‌دهد مردم تا چه حد به زندگی خصوصی پوتین علاقه دارند.
 
نوشتن در مورد زندگی خانوادگی پوتین در روسیه عملا ممنوع است و رئیس جمهوری همیشه زندگی شخصی‌اش را سری نگه داشته است.
 
گفته می‌شود آلینا کابائوا، سیاستمدار روس و قهرمان سابق ژیمناستیک سال‌ها با پوتین رابطه عاشقانه داشته است، موضوعی که همیشه در حد یک شایعه باقی مانده است.
 
پوتین در گفت‌و‌گوی رو در روی سالانه‌اش با مردم روسیه گفته دوست دارد نوه‌هایش به دور از جنجال رسانه‌ها بزرگ شوند: "یکی از نوه‌هایم الان به مهدکودک می‌رود. لطفا من را درک کنید، من دوست ندارم نوه‌هایم مثل شاهزاده‌ها بزرگ شوند. می‌خواهم مثل مردم عادی باشند. به همین دلیل آن‌ها باید بین بچه‌های معمولی بزرگ شوند. اگر الان اسم و سن آن‌ها را بگویم، سریع شناخته می‌شوند و دیگر نمی‌توانند در آرامش زندگی کنند. چنین چیزی به رشد کودک آسیب می‌زند."

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.