تاریخ اکران فیلم بعدی جیمز باند اعلام شد

 هنوز مشخص نیست که دانیل کریگ برای پنجمین بار در نقش مأمور ۰۰۷ ظاهر خواهد شد یا خیر.

به گزارش اینتیتر به نقل از هنر آنلاین ،  بیست و پنجمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند ۸ نوامبر ۲۰۱۹ روی پرده سینماها می‌رود. هنوز مشخص نیست که دانیل کریگ نقش مأمور سرویس مخفی بریتانیا را تکرار می‌کند یا نه. او اولین بار در سال ۲۰۰۶ نقشمأمور ۰۰۷ را بازی کرد و در سه فیلم دیگر این مجموعه نیز "جواز قتل" را در اختیار داشت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت‌های‌ ایان پروداکشنز و مترو گلدوین مه‌یر دوشنبه شب اعلام کردند اسامی بازیگران فیلم بعدی باند بعداً اعلام می‌شود. نام کارگردان فیلم نیز اعلام نشده است (سام مندس دو فیلم قبلی را کارگردانی کرد).

فیلمنامه را نیل پرویس و رابرت وید نوشته‌اند. فیلمنامه چهار فیلم قبلی باند شامل "کازینو رویال"، "کوانتوم تسکین"، "اسکای‌فال" و "اسپکتر" هم نوشته آن‌ها بود.

در حالی که تاریخ اکران باند ۲۵ اعلام شده، خیلی چیزهای دیگر درباره این فیلم نامشخص است. ایان و مترو گلدوین مه‌یر هنوز با یک استودیو شریک به توافق نرسیده‌اند و پس از انقضای قرارداد تولید چهار فیلم با شرکت سونی، اکنون در حال مذاکره با چند رقیب هستند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند سونی و برادران وارنر برای کسب حقوق فیلم رقابت می‌کنند.

بازگشت کریگ هم معلوم نیست. بازیگر بریتانیایی پیش از این با حالتی تحقیرآمیز درباره ادامه بازی در فیلم‌های باند حرف زد، اما این اواخر شایعه شده که لحن او نرم‌تر شده است.

از ایدریس البا بازیگر فیلم "لوتر"، تام هیدلستن بازیگر فیلم‌های "تور"، "انتقامجویان"، "فقط عشاق زنده ماندند" و "قله سرخ"، دیمین لوئیس ستاره سریال "هوملند"، تام هاردی بازیگر فیلم‌ "مکس دیوانه: جاده خشم" و آیدان ترنر بازیگر "هابیت"، به عنوان گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی کریگ یاد می‌شود.

مجموعه باند با حضور کریگ به لحاظ تجاری بسیار موفق بود. "اسکای‌فال" در ۲۰۱۲ حدود ۱٫۱ میلیارد دلار فروخت و "اسپکتر" در ۲۰۱۵ حدود ۸۸۰ میلیون دلار در دنیا به دست آورد. باند ۲۵ را مایکل جی. ویلسن و بارابارا بروکولی تهیه می‌کنند.

مجموعه فیلم‌های جیمز باند، مأمور از خود خاطرجمع و بسیار بااستعداد بریتانیایی از سال ۱۹۶۲ با "دکتر نو" آغاز شد. اولین بار شان کانری نقش مأمور ۰۰۷ را بازی کرد و پس از او جرج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و کریگ در این نقش ظاهر شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.