رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

«اندروید ۸» گوگل تبدیل به «اختاپوس» می شود؟

از آنجایی که اختاپوس هشت پا دارد و گوگل هم می‌خواهد هشتیم نسخه از سیستم عامل اندروید را روانه بازار کند، به احتمال قوی این پلتفرم با نام «اندروید اختاپوس» عرضه می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از موبنا، شرکت گوگل همچنین چهارمین ویرایش مخصوص توسعه نسخه جدید سیستم عامل اندروید را با نام «اندروید اُو دِولوپر پریویو ۴» عرضه کرد و به صورت جدی در این زمینه حرکت کرد تا بتواند محبوبیت خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند از دست ندهد.

پیش از گمانه‌زنی‌های فراوانی صورت گرفته بود تا مشخص شود که حرف انگلیسی O در ابتدای نام نسخه جدید اندروید مربوط به چه کلمه‌ای می‌شود. شرکت گوگل همواره برای نامگذاری نسخه‌های مختلف سیستم عامل موبایلی خود از نام خوراکی‌ها و شکلات‌ها استفاده می‌کند اما این بار منابع آگاه می‌گویند O نخستین حرف از کلمه «اختاپوس» است و گوگل می‌خواهد نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را «اختاپوس» نامگذاری کند.

لازم به ذکر است از زمانی که این خبر منتشر شد همه کاربران و کارشناسان متعجب شدند و تغییر سیاست گوگل برای استفاده از نام اختاپوس به جای شکلات‌ها و شیرینی‌های خوشمزه را باور نکردند

به هر حال منابع آگاه این خبر را با اطمینان منتشر کردند و توضیح دادند که گروه اصلی توسعه دهنده اندروید بر این باورند که می‌بایست در این فرآیند نامگذاری توانایی‌های سیستم عامل خود را بهتر نشان دهند. از آنجایی که اختاپوس هشت پا دارد و گوگل هم می‌خواهد هشتیم نسخه از سیستم عامل اندروید را روانه بازار کند، به احتمال قوی این پلتفرم با نام «اندروید اختاپوس» عرضه می‌شود.

پیش از این گفته شده بود که گوگل تمایل زیادی دارد تا در فرآیند نامگذاری نسخه جدید سیستم عامل اندروید از نام تخم مرغ عید پاک یا Easter Egg استفاده کند و هم‌اکنون منابع آگاه می‌گویند زمانی که اختاپوس پاهای خود را جمع می‌کند شبیه به تخم مرغ می‌شود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در ماه‌های آتی گوگل چه تصمیمی برای نامگذاری نسخه جدید سیستم عامل اندروید می‌گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظر
  1. تبلیغات گوگل می گوید

    ممنون از توضیحات کاملتون در مورد این سرویس

  2. گوگل ادوردز می گوید

    با تشکر از مطلب خوبتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.