آخرین آمار آمار فروش گیشه سینماها

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» از ۲۵ بهمن ماه اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده و در سه روز اکران بیش از نیم میلیارد تومان فروش داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از آنا، در هفته‌ای که گذشت سینماها گیشه‌ای متفاوت را تجربه کردند، سه فیلم «هاری»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «اسرافیل» از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده‌اند.

فیلم سینمایی «هاری» به کارگردانی امیراحمد انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی مددکار در سه روز اکران به فروش ۳۵ میلیون تومانی دست یافته است.

میلاد کی مرام، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، هنگامه قاضیانی، جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «هاری» آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه.

 

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر نیز از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده و در این چند روز به فروش ۳۰ میلیون تومانی رسیده است.

«اسرافیل» قصه‌ مردى است که ماهى را دوست داشته و اکنون بازگشته است. دخترى که بهروز را دوست دارد باز مى گردد…مرده‌گان زنده مى شوند…

هدیه تهرانی ، پژمان بازغی ، مریلا زارعی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام، سهیلا رضوی ،علی عمرانی، سودابه جعفر زاده، علی شیدایی‌فر، فریماه حسینی پور و یوسف بختیاری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» دومین ساخته وحید جلیلوند در مقام کارگردان و به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و احسان علیخانی است که در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر رونمایی شد، از ۲۵ بهمن ماه در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم با گذشت سه روز از اکران ۶۵۰ میلیون تومان فروش داشته است و قدم‌های تندتری را به سوی میلیاردی شدن برمی‌دارد.

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادى و نوید محمدزاده بازیگران اصلی این فیلم پرجایزه هستند.

«بدون تاریخ، بدون امضا» داستان شخصی به نام کاوه نریمان است که یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی است که در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این می‌شناخته است.

فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» ساخته محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی احمد نجفی نیز از ۱۹ بهمن اکران شده، این فیلم با بازی علیرضا حیدری، شاهرخ فروتنیان، رضاتوکلی، ایمان صفا و احمدنجفی تا امروز فروش قابل توجهی نداشته و تنها ۶ میلیون فروخته است.

در خلاصه داستان »من یک ایرانی‌ام» آمده است: هجرت آدم های دلشکسته به سرزمین سرد همیشه دل هایی گرم را به یادگار نیاورده است. اگر چه پای عشق نیز در میان باشد. این بار هجرت یک عاشق سرگشته و یک قهرمان کشتی جهان به جایی که تعلق ندارد داستان و قصه ماست. قصه ای که باید شنید چگونه می گوید: من یک ایرانی ام… .

 

فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» ساخته بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رویا شریف است که از ۱۸ بهمن ماه اکران شده، این فیلم در دو هفته اکران ۴۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مجید صالحی، مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، علی مشهدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، مجید شهریاری، خشایار راد بازیگران این فیلم کمدی هستند.

فیلم سینمایی «شاخ کرگردن» ساخته محسن محسنی‌نسب است که از یازدهم بهمن ماه اکران شده، این فیلم در دو هفته اکران توانسته ۲۵ میلیون فروش داشته باشد.

پژمان بازغی، رضا حیدری، اترى وسکانیان ،انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی اسکویی، لادن قناد، هاوار قاسمی و بابک نوری بازیگران این فیلم هستند.

«شاخ کرگردن» داستان شخصیتی به نام صدرا است که سالهاست خارج از ایران زندگی می‌کند زمینه تحصیل خواهرش را در خارج از ایران فراهم کرده؛ اما خواهر در مسیر فرودگاه به طرز مشکوکی ربوده می‌شود! صدرا به سراغ دوست قدیمی‌اش رضا می‌رود، او یک بادیگارد حرفه‌ای است …

فیلم سینمایی «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی که در جشنواره سال گذشته فجر رونمای شد از چهارشنبه ۲۷ دی ماه اکران عمومی‌اش را در سینماهای کشور آغاز کرده است.

این فیلم در یک ماه اکران ۷۱۰ میلیون تومان فروش کرده است. «کمدی انسانی» که عنوان پرستاره‌ترین فیلم سال را گرفته یک کمدی-تراژدی است که از دهه ۳۰ تا دهه ۶۰ روایت می‌شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد، مهوش افشارپناه، عباس احمدی‌مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان‌افشار با حضور نیکی کریمی، ایلیا نصراللهی، سام غفوری بازیگران این هستند.

فیلم سینمایی «پل خواب» ساخته اکتای براهنی از اول بهمن ماه اکران شده و با گذشت نزدیک به یک ماه از اکران، فروش ۷۷۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

ساعد سهیلی، هومن سیدی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی فر، حسام شجاعی بازیگران «پل خواب» هستند که در خلاصه داستان آن چنین آمده است: شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می‌شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می‌کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می‌شود. پول بهره‌ای می‌گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می‌شود. طلبکاران او را راحت نمی‌گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می‌شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می‌دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می‌زند.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.