رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چری تیگو ۵ مدل ۹۷ با آپشن های بیشتر معرفی شد + تصاویر

چری تیگو ۵ یکی از محصولات پر فروش و محبوب کشور چین در بازار ایران است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می شود. اما دیروز مدیران خودرو از مدل ۹۷ خودروی کراس اوور چری تیگو ۵ آپشنال رونمایی کرد که این خودرو چند آپشن جدید اضافه در مقایسه با مدل فعلی چری تیگو ۵ دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، از تجهیزات اضافی این خودرو باید به سنسور پارک جلو، تودوزی چرمی دو رنگ و نمایشگر بزرگ ۱۰ اینچی عمودی از نوع لمسی اشاره کرد. در بین این تغییرات باید اصلی ترین آنها را همین نمایشگر عمودی دانست که نمایی مدرن و بروز را به کابین این خودرو داده است.

در سایر بخش ها تغییری مشاهده نمی شود و در بخش فنی این خودرو نیز شاهد موتوری ۲٫۰ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر هستیم که نیروی نیروی خود را به واسطه گیربکس CVT به چرخ های جلو می رساند.

چری تیگو 5 آپشنال

چری تیگو 5 آپشنال

از امکانات دیگر این خودرو که البته در مدل فعلی نیز موجود هستند باید به رادار یا سنسور پارک عقب، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، تهویه اتوماتیک دوگانه، سیستم استارت و ورود بدون کلید، دوربین عقب با خطوط راهنما، صندلی‌های گرم‌کن‌دار جلو، صندلی برقی راننده، سانروف برقی، ۴ عدد ایربگ، فرمان با کمک برقی، کامپیوتر سفری، آینه‌های تاشوی برقی، سنسور نور و باران، کروز کنترل و تجهیزات ایمنی همانند سیستم های پایداری ESP ، ASR ، DTC ، HHC و EBA اشاره کرد.

 

چری تیگو 5 آپشنال

این خودرو قرار است در دو تیپ در بازار عرضه شود که تیپ لاکچری آن ۱۰۹ میلیون تومان و تیپ اکسلنت آن ۱۱۵ میلیون تومان قیمت خواهند داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.