رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (۱۸ اردیبهشد) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،حسین شهبازی ، با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین شاخص کیفیت هوای تهران ۱۱۱ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است، اظهار کرد: انتظار می‌رود وزش باد شدید در برخی ساعات فردا (۱۹ اردیبهشت) موجب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود. در نتیجه این شرایط فردا وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

وی در مورد شرایط جوی تهران گفت: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز (۱۸ اردیبهشت)است و به‌تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود به گونه‌ای که در شبانگاه وزش باد بسیار شدید لحظه‌ای از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده و خفیف باران انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: این شرایط جوی در روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی، دمای تهران تا فردا (۱۹ اردیبهشت) کاهش نسبی خواهد داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.