ضربه فنی به کجا رسید؟

فاضل نظری مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی حضور پیدا کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، فاضل نظری مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فیلمبرداری این فیلم حضور پیدا کردند.

فاضل نظری در گفتگو با غلامرضا رمضانی کارگردان و سایر عوامل فیلم با قدردانی از سازندگان فیلم «ضربه فنی» گفت: علی‌رغم تولیدات زیاد فیلم‌های سینمایی در کشور اما کمبود تولید فیلم برای کودکان و نوجوانان کاملا حس می‌شود و ما تلاش داریم تا در دور جدید فعالیت‌های کانون در حوزه سیاستگذاری، تولید و اکران فیلم کودک و نوجوان، مسیری تازه و جدید را بر اساس وظایف اصلی خود آغاز کنیم و در اولین گام ساخت ۲ فیلم «ضربه فنی» و «دوچ» را آغاز کردیم.

وی با قدردانی از همکاری سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی با کانون پرورش فکری ادامه داد: حمایت از جریان‌های اثرگذار و تاثیرگذاری بر روند رو به رشد سینمای کودک و نوجوان با توجه به نیازهای عمومی و توجه به سرمایه‌های انسانی جوان و مرتبط با کانون و بهره‌مندی از تخصص کسانی که در این سازمان بالیده شدند و در حوزه سینما به تجربه‌های موفقی دست پیدا کردند از اهداف مهم ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

غلامرضا رمضانی کارگردان فیلم «ضربه فنی» نیز با تایید روند جدید کانون پرورش فکری در ساخت آثاری برای کودکان و نوجوانان و درباره آنها، گفت: اغلب در آثار سینمایی و هنری از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های نسل فعلی کودک و نوجوان غافل می‌شویم در حالی که آنها می‌خواهند به خوبی خودشان را نشان دهند.

کارگردان فیلم «ضربه فنی» در پایان بیان کرد: رفاقت، نزدیک ‌شدن به بچه‌ها، کمک به مقابله آنها با ترس و مشکلات دنیای مدرسه و محله و استقلال پیدا کردن از جمله مسایل مهم برای کودکان و نوجوانان است که تلاش کردیم در فیلم «ضربه فنی» به آن بپردازیم.

فیلم «ضربه فنی» درباره‌ محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آنها به دنبال دارد و …

در این فیلم نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.