رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ در راه است

مایکروسافت امروز به صورت رسمی، انتشار عمومی به روزرسانی ماه اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ را آغاز کرد. این به روزرسانی به مرور برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، پس از مدت‌ها انتظار، بالأخره مایکروسافت انتشار به‌روزرسانی ماه اکتبر ۲۰۱۸ را برای ویندوز ۱۰ اعلام کرد. این به‌روزرسانی با شماره‌ی بیلد ۱۷۷۶۳ منتشر خواهد شد و نسخه‌ی ویندوز را به عدد ۱۸۰۹ ارتقاء می‌دهد.

همانطور که مطلع هستید، مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۰ از چشم‌انداز سرویس‌‌محورِ خود برای توسعه‌ی این سیستم عامل سخن گفت؛ به این مفهوم که سیستم عامل یادشده به‌صورت منظم و در فواصل مختلف، به‌روزرسانی‌های جدیدی را دریافت می‌کند که هر یک ویژگی‌های جدیدی را به آن می‌افزایند. تاکنون اهالی ردموند ۵ به‌روزرسانی عمده را برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر کرده‌اند که به‌ترتیب با نام‌های آپدیت نوامبر، آپدیت سالگرد، آپدیت کریترز، آپدیت پاییزه و به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸ شناخته می‌شوند. حال در ماه جاری قرار است ششمین به‌روزرسانی عمده‌ی این سیستم‌عامل تحت نام October 2018 Update برای کاربران منتشر شود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، ردموندی‌ها نام‌گذاری به‌روزرسانی‌های سیستم‌عاملشان را متوقف کرده‌اند و برای ایجاد تمایز به نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ تنها به ذکرِ نامِ ماه بسنده می‌کنند.

در نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ تغییرات و ویژگی‌های جدیدی نظیر حالت تیره برای فایل اسکپلورر، کلیپ‌بورد ابری، پشتیبانی از پایان‌بندی‌های خطی جدید در نوت‌پد، اپلیکیشن Your Phone برای تعامل با گوشی هوشمند، قابلیت ورود سریع برای وبسایت‌ها و ویندوز، قابلیت چراغ‌قوه در پلتفرم واقعیت ترکیبی، پشتیبانی از سوئیفت‌کی در کیبورد لمسی و بسیاری دیگر از بهبود‌ها اعمال شده است؛ با این حال، ویژگی موردانتظار Sets که زبانه‌ها را به اپلیکیشن‌های ویندوز می‌آورد، به‌ به‌روزرسانی بعدی منتقل شده است.

حال ششمین به‌روزرسانی عمده‌ی ویندوز ۱۰ در حالی منتشر می‌شود که تعداد کاربران این سیستم‌عامل از مرز ۷۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.