رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سورپرایز شرکت سونی برای کاربرانش

شرکت سونی قصد دارد برای کاربران از قابلیت تازه ای رونمایی کند.

به گزارش اینتیتر، به نقل از کالاسودا، شرکت سونی قصد دارد برای کاربران از قابلیت تازه ای رونمایی کند که می تواند برای تمام کاربران جذاب و کاربردی باشد.

*قابلیت جدید کنسول های شرکت سونی
قابلیت جدید تغییر نام کاربری در فضای آنلاین این کنسول نام دارد که کاربران می توانند نام کاربری خود را به صورت دلخواه انتخاب کنند. به نظر می رسد که شرکت سونی در چند ماه اخیر آزمایش های زیادی روی این قابلیت داشته است تا به نحو احسنت آن را راهی بازار کند. این موضوع در سه منبع مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

*شایعات لو رفته در این زمینه
چند روز پیش هم عکسی با لوگوی PSN منتشر شده بود که در آن یک گزینه با نام edit username به سیستم اضافه شده بود ، حالا باید دید که این شایعات در مورد سونی و کنسول بازی آن درست است یا خیر.

*زمان رونمایی از این قابلیت جدید
توسعه دهندگان این برنامه هنوز اعلام نکرده اند که چه زمان از این قابلیت رونمایی خواهد شد. باید دید که این قابلیت چه بازخوردی بین کاربران خواهد داشت. شرکت سونی هنوز واکنشی نسبت به این اخبار نداشته است.

*به زودی شرکت سونی کاربران خود را سورپرایز می کند
شیوه کار شرکت رقیب
بخش Xbox Live کنسول های Xbox مایکروسافت که رقیب اصلی شرکت سونی است از سال ۲۰۰۲ راه اندازی شد و به کاربر اجازه می داد که نام خود را تغییر دهد و البته این کار به ازای دریافت ۸ دلار انجام می داد ولی شرکت سونی هنوز این قابلیت را برای سیستم خود ارائه نکرده است ولی به زودی این کار را انجام خواهد داد و در این موضوع هیچ شکی نیست.

*رویکرد تازه سونی
اینجور که مشخص است شرکت سونی طرز فکر خود را پس از ارائه بازی Fortnite روی کنسول های خود تغییر داده است و این موضوع یک خبر خوش برای کاربران این شرکت است. با رویکرد تازه شرکت سونی باید دید که در ماه های آینده شاهد چه اتفاقات جدیدی از سوی این شرکت خواهیم بود. شرکت سونی به تازگی تمرکز خود را روی کنسول های PS4 گذاشته است و تلاش می کند تا به مرور به روزرسانی های خوبی را برای آن ارائه کند و کاربران خود را به صورت مدام سورپرایز کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.