غول‌های فناوری به کمک طوفان زدگان فلوریدا می‌آیند

شرکت های اپل و گوگل اعلام کردند که به طوفان زدگان آمریکایی که در برابر طوفان مایکل خسارات شدید را متحمل شدند کمک های نقدی اهدا می کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، شرکت های اپل و گوگل اعلام کردند که به طوفان زدگان آمریکایی که در برابر طوفان مایکل خسارات شدید را متحمل شدند کمک های نقدی اهدا می کنند.

به گزارش سی نت، این دو شرکت قصد دارند به افرادی که در فلوریدا متحمل خساراتی شدند کمک کنند تا خانه و محل کسب خود را بازسازی کنند. طوفان مایکل در روز چهارشنبه در فلوریدا فرود آمد و خسارت شدیدی ایجاد کرد. گرچه به نظر می رسد با ارزش ترین شرکت های فناوری در دنیا برای کمک به قربانیان داوطلبند.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، گفت که این شرکت یک میلیون دلار برای بازسازی خسارات طوفان مایکل اهدا خواهد کرد. علاوه بر این، گوگل هشدارهای SOS را برای افرادی که در مناطق آسیب دیده زندگی می کنند، فعال کرده است.

این روزها،فصل طوفان های سخت برای جنوب شرقی آمریکا بوده است.جالب است که هشتگ های این طوفان ها نیز در شبکه های اجتماعی داغ است.

مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک نیز توییت کرد که اپل برای کمک به رفع خسارات طوفان مایکل آماده است. وی در توییت خود نوشت: “اپل در کنار دوستان و هموطنان خود در شهرهای حاشیه خلیج ایستاده است و برای بهبود و تلاشهای امدادی کمک هایی اهدا خواهد شد.”

کوک در ساحل فلوریدا بزرگ شده و می گوید که این منطقه در قلب او جایگاه خاصی دارد. این نخستین بار نیست که اپل به طوفان زدگان کمک می کند. طی ماه گذشته اپل یک میلیون دلار برای کمک به طوفان زدگان فلورانس تدیم صلیب سرخ کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.