رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش جالب ستاره لژیونر فوتبال ایران به نظرسنجی ۹۰

ستاره لژیونر فوتبال ایران می گوید تیم او در لیگ فرانسه مانند تیم ملی ایران فوتبال بازی می کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران در حاشیه تمرین ملی پوشان گفت: از حضور در ایران خوشحال هستم. تیم بولیوی را خیلی خوب نمی شناسم. اگر فدراسیون تصمیم گرفته با آنها بازی کنیم، حتما تیم قدرتمندی هستند.

وی ادامه داد: برای حضور در جام ملت ها آماده می شویم و تیم قدرتمندی داریم و با هر تمرین، بهتر و بهتر می شویم. بازی با بولیوی نیز یک بازی خوب است که ما را آماده تر می کند.

قدوس در پاسخ به این سوال که آیا می توانی درخشش در فرانسه را در ایران تکرار کنی، بیان کرد: تیم ما در فرانسه مانند تیم ایران است. دفاع ما خیلی قوی است و ضد حملات خوبی می زنیم. امیدوارم مانند آمیان در ایران نیز گلزنی کنم.

هافبک مهاجم آمیان فرانسه در واکنش به این موضوع که آیا ایران می تواند بعد از ۴ دهه قهرمان آسیا شود، تصریح کرد: این تیم ما خیلی خوب است اما کار سختی در جام ملت ها داریم. امیدوارم بعد از سال ها برای همه ایران موفقیت کسب کنیم.

بازیکن گلزن آمیان فرانسه در واکنش به نظر سنجی برنامه ۹۰ و اینکه از نظر مردم او امید اول گلزنی برای تیم ملی ایران است، خاطر نشان کرد: یک مثال انگلیسی می گوید مهم نیست که چه کسی گل می زند و مهم بردن است. گل زدن مهم نیست و واقعا برای تیم ما بردن مهم است.

وی در پایان در واکنش به این موضوع که آیا فکر می کنی در جام ملت ها فرصت بیشتری برای بازی کردن خواهی داشت یا خیر، گفت: از کی روش باید این سوال را بپرسید و من فقط تمرین می کنم و امیدوارم بیشتر بازی کنم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.