رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

کانادا از نظر استانداردهای زندگی در سطح بالایی قرار دارد و یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت و زندگی محسوب می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از آیتورز، کانادا از نظر هزینه‌های زندگی، فرصت‌های شغلی، نظام آموزشی، سطح سلامت و بهداشت، مسکن، رفاه اجتماعی و محیط صمیمی، کشوری است که دارای استانداردها و کیفیت بالای زندگی است. سالانه، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از طریق برنامه‌های مهاجرتی مختلف استانی و فدرال، برای کار و سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت می‌کنند. در این بخش با بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت، کار و زندگی آشنا می‌شویم.

تورنتو
تورنتو با بیش از ۳ میلیون جمعیت، پرجمعیت‌ترین شهر کانادا محسوب می‌شود. درصد بزرگی از جمعیت تورنتو را مهاجرینی تشکیل می‌دهند، که نیمی از آنان در خارج از مرزهای کانادا متولد شده‌اند. به دلیل همین جمعیت زیاد، بیش از ۵۰ درصد محصولات داخلی کانادا در تورنتو تولید می‌شود.

نرخ بیکاری در تورنتو بسیار پایین است و به دلیل فراوانی فرصت‌های شغلی در این منطقه، اکثر افراد از درآمد شخصی خود رضایت دارند. کیفیت زندگی در تورنتو بسیار بالا است؛ این شهر به داشتن نوآوری، سلامت و بهداشت، امنیت و شرایط آسان ایجاد کسب و کار شهرت دارد. برای صاحبان کسب و کار، تورنتو از نظر اقتصادی شهری قدرتمند است و بزرگترین شرکت‌های خصوصی فناوری اطلاعات (IT) در این شهر مستقر هستند.

به دلیل گوناگونی در جمعیت، فرصت‌های شغلی فوق‌العاده و جاذبه‌های دیدنی فراوان، تورنتو قطعا بهترین شهر کانادا برای مهاجرت افراد تازه‌ وارد است.

کالگری
کالگری، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر استان آلبرتا، با داشتن ۱.۳ میلیون نفر جمعیت، سومین منطقه شهری در کانادا است. کالگری شهری سرزنده و جذاب در استان آلبرتا است. کالگری برای مهندسان، مکانیک‌، معدنچیان و کارآفرینان جذاب است. نرخ جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین و بیکاری نسبتا کم است، اما با افزایش تعداد مهاجرین برای زندگی و کار در کالگری، فرصت‌های شغلی در حال کاهش است. در سال ۲۰۱۵، کالگری بیشترین تعداد افراد میلیونر را نسبت به سایر شهرهای کانادا داشته است و این مسئله عمدتا به دلیل صنعت قدرتمند و باثبات اکتشاف نفت در این منطقه بوده است.

محیط زندگی در کاگری فوق‌العاده و هزینه‌های مسکن بسیار مناسب است؛ اگر قصد رفتن به استان آلبرتا را دارید، کالگری یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت و زندگی است.

ونکوور
ونکوور با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا محسوب می‌شود؛ این شهر از مقاصد محبوب برای مهاجرین آسیای شرقی و چینی است. گوناگونی قومیتی و زبانی در این منطقه بسیار است و ۵۰ درصد جمعیت ونکوور، زبان مادری‌شان غیر انگلیسی است. ونکوور شهری بندری است، که به داشتن چشم‌اندازهای فوق‌العاده و لوکیشن‌های فیلمبرداری برای افراد عادی و حرفه‌ای‌ها مشهور است. هزینه‌های زندگی و هزینه مسکن در مقایسه با سایر شهرهای کانادا، نسبتا بالا است، اما متوسط درآمد و سبک زندگی در این شهر به‌گونه‌ای است، که این هزینه‌ها را جبران می‌کند.

ونکوور یکی از زیباترین شهرهای کانادا است؛ این شهر با داشتن مردمی خون‌گرم و صمیمی، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت و اقامت دائم افراد از کشورهای مختلف است.

مونترآل
مونترآل در شمال کانادا واقع شده و با ایالات متحده آمریکا هم‌مرز است؛ این شهر با ۱.۸ میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر استان کبک در کانادا است.

مونترآل از نظر اقتصادی دومین شهر کانادا محسوب می‌شود و سهم ۴۰ درصدی در تولیدات ناخالص کبک دارد. در شهر مونترآل زبان اصلی و رسمی، فرانسوی است و در این منطقه ۸۰ درصد جمعیت شهر به این زبان صحبت می‌کنند. مونترآل اقتصاد قدرتمند و باثباتی دارد؛ در این شهر بسیاری از شرکت‌های بزرگ کانادایی از جمله آژانس فضایی کانادا، بانک ملی کانادا، هواپیمایی کانادا و بسیاری شرکت‌های دیگر مستقر هستند.

اتاوا
در پایتخت کانادا، اتاوا، بالاترین سطح استانداردهای زندگی وجود دارد و این شهر، یکی از ده شهر برتر کانادا برای بازنشستگی محسوب می‌شود.

اتاوا از نظر کیفیت زندگی در کانادا رتبه دوم را دارد و در جهان رده ۲۴ را به خود اختصاص داده است، اتاوا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت و زندگی است. کارفرمای اصلی اتاوا دولت فدرال است و اخیرا این شهر به دلیل داشتن تکنولوژی‌های برتر، لقب Silicon Valley شمال را به خود اختصاص داده است.

به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت، کیفیت بالای زندگی و جمعیت کم، این شهر بارها مقام بهترین شهر کانادا برای زندگی را به خود اختصاص داده است.

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت کسب کرده‌اید، اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، در سایت اداره مهاجرت کانادا می‌توانید گزینه‌های خود را بررسی و ارزیابی کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.