دستورالعمل جدید آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش درباره متوقف شدن توزیع شیر در مدارس گفت: هنوز اعتباری برای توزیع شیر دریافت نشده اما شواهد نشان می دهد که با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان اعتباراتی در این زمینه ابلاغ شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمد بطحایی در حاشیه مراسم رونمایی از توانمندسازی والدین کارکنان و دانش آموزان درباره حذف کتاب های کمک آموزشی و آزمون‌ها در دوره متوسطه دوم گفت: تا زمانیکه کنکور به همین شکل برگزار شود نمی‌توانیم بگوییم بچه‌ها به کلاسهای آموزشی نروند و نمی‌توانیم مطالبات دانش‌آموزان و خانواده‌ها را پاسخگو باشیم و بگوییم که در خانه و مدرسه دانش آموزان از کتاب های کمک آموزشی استفاده نکنند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برخی از موسسات از گذشته مجوزهایی را در این زمینه دریافت کرده‌اند که این مجوزها باید مجددا در راستای سیاست‌های جدید آموزش و پرورش تغییر کند. به گفته وی در هفته آینده دستورالعمل جدیدی به منظور استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی و آزمونهای آزمایشی که در مدارس برگزار می شود برای استان ها و مدارس ارسال خواهد شد و ملاک برخورد با موسسات همین دستور العمل است.

بطحائی افزود: در این زمینه بررسی‌های حقوقی انجام شده و همه مجوزهایی که تا پیش از این موسسات از آموزش و پرورش و یا از ارشاد و مراجع مختلف دریافت کرده‌اند در بررسی حقوقی قرار می گیرند و سپس با موسساتی که دارای دامنه‌های گسترده‌ای هستند، مذاکراتی انجام می شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا تا کنون توزیع شیر در مدارس متوقف شده گفت: هنوز اعتباری برای توزیع شیر دریافت نشده و شواهد نشان می دهد که با توجه به اهمیتی که بحث توزیع شیر در سلامت دانش آموزان دارد امید داریم که ابلاغ اعتبار در این زمینه صورت گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.