رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یک دربی بزرگ را در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه فلسفه تیمش همچنان کسب بیشترین پیروزی در مسابقات است گفت: خوشحالم که در آستانه برگزاری یک دیدار بزرگ دیگر هستیم و برای برد می جنگیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی که ظهر امروز شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: حضور تعداد زیاد و پرشور خبرنگاران در نشست خبری نشان می دهد این بازی چه اهمیتی دارد. همانطور که قبلا گفتم یک دربی بزرگ را در پیش داریم.

خوشحالی از حضور در سه دربی
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید با احترام به تمام تیم ها بگویم ما سه دربی داریم. اول استقلال و سپس تراکتورسازی و بعد هم سپاهان. خوشحال هستیم که این سه بازی را انجام می دهیم. چون بخاطر همین هواداران و مردم که تماشا می کنند فوتبال حضور دارد.

انتظار یک بازی عالی
برانکو درباره تراکتورسازی افزود: آنها با جوی کاملا هیجانی و پرشور به تهران می آیند. در بازی با سپیدرود دیدید که چقدر هوادار به ورزشگاه آمده بود. هوادار آنها و تیم ما برای دیدن بازی می آیند. انتظار جدی یک عالی داریم. بازی در فشار بسیار زیاد برگزار می شود.

شرایط مشابه دو تیم
وی ادامه داد: تراکتور به خاطر بردهای اخیرش شرایطی مثل ما دارد. طبیعی هم هست در ابتدا نباید همه چیز بر وفق مرادمان باشد. چون هفت بازیکن جدید آوردند. آنها دو مهاجم خوب خارجی و سه کاپیتان تیم ملی را آورده اند.

رسیدن بازیکن عراقی پرسپولیس
برانکو درباره شرایط پرسپولیس افزود: بشار رسن امروز حاضر شد و کاملا آماده هستیم. تنها حسین ماهینی و انصاری را همانطور که می دانید نداریم. مهم این است بازیکنانم می دانم چه شرایطی داریم. فاصله کمی برای قهرمانی در آسیا داشتیمِ اما حالا تمرکزمان روی بازیهای لیگ برتر و جام حذفی است.

نگران خط دفاعی نیستم
وی در پاسخ به این سوال که نقطه قوت پرسپولیس که دفاع مرکزی است اما در سه بازی گذشته از همین نقطه گل خوردید، گفت: مشکل همیشه پیش می آید. ما نشان دادیم کیفیت خودمان را در آسیا و لیگ خودمان. کاشیما به ما دو گل زد بدون اینکه موقعیتی داشته باشند. از دفاع تیمم اصلا نگران نیستم البته اگر اشتباه در فوتبال نباشد آنوقت تمام نتایج تساوی بدون گل است. به همین خاطر فوتبال زیبا است.

جریمه بیرانوند به خاطر خوب بودنش؟
برانکو درباره جریمه بیرانوند در آستانه بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: جریمه اش کردند؟! چون خوب دروازه بانی کرده است؟ من فکر می کردم به خاطر این که خوب بود او را جریمه کرده اند. هیچ چیز نمی تواند ما را متوقف کند. اگر عدالت بود باید الان با سپاهان بازی می کردیم. به هر حال ما آماده ایم.

از خاور میانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم
وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر حضورش در لیگ های شرق آسیا تصریح کرد: در ابتدای فصل پیشنهادات خیلی خوبی داشتم اما من و همکارانم تصمیم گرفتیم در پرسپولیس که در موقعیت سختی بود بمانیم. من همین الان هم از خاور میانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم. من تمرکزم روی بازی با تراکتورسازی است.

پاسخ به یک شایعه دلاری
برانکو درباره شایعه اینکه آیا در ازای پرداخت ۳۰۰ هزر دلار می تواند از پرسپولیس برود صراحتا گفت: نه. چنین چیزی نیست.

تمجید از اقدام سیدجلال و شجاعی
سرمربی پرسولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاپیتان های دوتیم اعلام کرده اند با هماهنگی داور بازی در خصوص توقف بازی در صورت شعارهای غیر اخلاقی و نژادپرستانه اقدام خواهند کرد تصریح کرد: من نه تنها با بیانیه دو بازیکن موافقم بلکه لذت بردم. مسعود شجاعی و سید جلال حسینی نشان دادند فوتبال برای آنها یک بازی جوانمردانه است.

وی ادامه داد: باید افتخار کنیم به این موضوع. ما مقابل کاشیما به کل دنیا نشان دادیم که هوادران باید چه رفتار و تشویق هایی داشته باشند. دیداری که همه به آن افتخار کردند. فردا هم انتظار دارم همین اتفاق بیافتد. هر کاپیتان و تیمی حداکثر توان را برای تیمش می گذارم. من بابت این حرکت مشترک این دو بازیکن واقعا تبریک می گویم. ورزشکاران در واقع نمونه هستند برای جوان یک کشور. به هر حال باید الگوهای مثبتی باشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.