رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونمایی از اولین بنز با کاوری از برلیان در تهران + تصاویر

چند روز قبل در مجتمع تجاری ارگ تجریش، از خودرویی بسیار خاص رونمایی شد که روی آن کاور معروفی از کشور آمریکا کار شده بود. مرسدس بنز CLA45 به خودی خود، خودرویی بسیار خاص و متفاوت است که یک کاور بسیار خاص که تماماً از بریان پوشیده شده، روی آن نقش کار شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، ابتدا یک برچسب مخصوص شرکت TechWrap روی خودرو برای جلوگیری از آسیب زدن به رنگ و بدنه خودرو چسبانده شده و سپس تک تک برلیان ها با دست روی این خودرو کار شده است.

جالب است بدانید که این خودرویی که در تجریش رونمایی شد، ششمین خودرویی است که در جهان به این کاور بسیار خاص پوشیده شده (سومین در خاورمیانه) و اولین خودرویی است که در ایران به آن مزین شده است.

همانطورکه گفته شده تک تک برلیان ها با دست روی خودرو کار شده و لذا زمان زیادی برای این کاور نیاز است و حدود ۱.۵ ماه تا دو ماه زمان برای چنین کاوری صرف شده است.

مرسدس بنز CLA45 ای که در تصویر می بینید، در ابتدا همان رنگ خاکستری را داشته و لذا برلیان های خاکستری روی آن کار شده است. برای مجوزهای تردد در خیابان، رنگ خودرو می بایستی تغییر پیدا نکند و لذا برلیان های هم رنگ بدنه روی آن کار شده است. به همین منوال در صورت کار شدن چنین کاوری روی یک خودروی قرمز رنگ، برلیان های قرمز رنگی روی آن کار می شود تا رنگ اصلی بدنه تغییری پیدا نکند.

CLA45 بنز

CLA45 بنز

CLA45 بنز

CLA45 بنز

CLA45 بنز

CLA45 بنز

CLA45 بنز

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    عجب ماشینی بابا آدم کفش میبره باورم نشد اول که این ماشین توی تهران هستش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.