رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خبری خوش برای تبلت داران اندرویدی

واتس اپ، یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیا هنوز به طور رسمی برای تبلت‌های اندرویدی منتشر نشده است. اما خوشبختانه از امروز به بعد کاربران تبلت هم می‌توانند نسخه بتای این پیام‌رسان برای دیوایس‌های دارای نمایشگر بزرگ خود را دانلود نمایند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، از امروز، واتس اپ برای تبلت های اندرویدی هم در دسترس قرار گرفته که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی نسبت به دانلود آن اقدام کنید. با این وجود، نسخه تبلت واتس اپ هنوز در فاز بتاست و برای دانلود می‌بایست جزو تسترهای این اپلیکیشن باشید.

به گزارش Phonearena، نسخه بتای واتس اپ برای تبلت های اندرویدی طبیعتا امکانات نسخه نهایی را ندارد و احتمالش هست که هنگام کار با آن متوجه باگ یا مشکلات ریز و درشتی بشوید. همچنین توجه داشته باشید که تبلت شما حتما باید سیم کارت خور باشد چرا که واتس اپ روی دستگاه‌های صرفا مبتنی بر وای فای اجرا نمی‌شود.

برای دانلود نسخه بتای واتس اپ برای تبلت‌ های اندرویدی می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که به خاطر بتا بودن این نسخه، امکان همگام‌سازی با حساب کاربری شما در گوشی وجود ندارد. بنابراین برای تست این نسخه ناچار به ساخت یک حساب جدید در واتس اپ خواهید بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.