رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی قابلیت جدید The Block برای بازی Fortnite

پس از انتشار حالت Creative برای بازی Fortnite، کاربران زیادی با استفاده از خلاقیت‌های خود شروع به ساخت جزیره‌‌های منحصر به فردی کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیمفا، حال شرکت اپیک گیمز (Epic Games) با انتشار تریلری جدید در مراسم The Game Awards 2018، از قابلیت نوینی در بازی Fortnite خبر داد.

قابلیت جدیدی به نام The Block به نقشه‌های بتل رویال این بازی اضافه شده است. این قابلیت افزوده شده به شما این امکان را می‌دهد تا با ساختن جزیره‌های بی‌نقص و زیبا، آن را در اختیار عموم قرار دهید. طبق گزارشات تیم سازنده و توسعه‌دهندگان این عنوان، جزیره‌ها و محیط‌های ساخته شده توسط بازی‌بازان پس از بررسی و تایید شرکت سازنده، در معرض دید دیگران قرار خواهند گرفت.

هنوز اطلاعتی از روش انتخاب جزیره‌ی ممتاز منتشر نشده است. این قابلیت جدید بازی Fortnite باعث می‌شود که خلاقیت و ابتکار بازی‌بازان به دیگران نشان داده شده و سبب افزایش محبوبیت آن‌ها در فضای بازی شود.

Creative mode بازی Fortnite هم‌اکنون برای دارندگان بتل پس فصل هفتم در دسترس قرار دارد. احتمالا به مدت یک هفته، تنها کسانی که نسخه‌ی بتل پس این بازی را دارند می‌توانند حالت Creative را تجربه کنند.

طبق اخبار منتشر شده، هفته‌ی آینده تمامی بازی‌بازان به قابلیت Creative بازی برای شخصی‌سازی جزیره‌ی خود دسترسی خواهند داشت. بازی بتل رویال Fortnite، هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.