رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خبر خوب برای فوتبال‌دوستان؛ آپدیت FIFA 19 منتشر شد

می‌دانیم که بازی‌های فوتبالی طرفداران و علاقه‌مندان زیادی دارند. این بازی‌ها که در دو عنوان FIFA و PES بسیار شناخته هستند؛ امروزه بازی‌های پرفروش و پربازدیدی در صنعت گیمینگ به حساب می‌آیند.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، همیشه بین طرفداران این دو عنوان، بحث‌ها و رقابت‌های وجود داشته و خواهد داشت. حال شرکت شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با انتشار به‌روزرسانی جدیدی به استقبال طرفداران بازی FIFA آمده است.

به‌روزرسانی ۱٫۰۷ بازی FIFA 19، برروی قسمت آنلاین و چندنفره‌ی این بازی متمرکز شده است. پس اگر از بازی‌بازان و طرفداران پر و پا قرص بازی محبوب FIFA هستید؛ با ما در ادامه‌ی خبر همراه باشید.

این به‌روزرسانی جدید منتشر شده؛ با حجم تقریبی ۱٫۳۰ گیگابایت به صورت دقیقی برروی قسمت آنلاین بازی تمرکز کرده است؛ به‌طوری که بسیاری از مشکلات تاخیر در ارسال حرکات و نمایش‌های ایجاد شده توسط بازی‌باز در هنگام افت سرعت اینترنت، برطرف شده است.

این به‌روزرسانی در کل، مشکلات گیم‌پلی بازی را در طی تجربه‌ی قسمت آنلاین و چندنفره را حل کرده است. طبق گزارشات اعلام شده از سوی شرکت الکترونیک آرتز، با دریافت و نصب به‌روزرسانی ۱٫۰۷، دیگر نگران افت سرعت رقیبان و دیگر بازی‌بازان نباشید؛ چراکه تغییرات اعمال شده باعث می‌شود تا هر بازی‌باز فقط با توجه به اینترنت خود، حرکات و نمایش‌های ایجاد شده را برای دیگر ارسال کند.

برای مطالعه دقیق‌تر در مورد تغییراتی که پس از دریافت به‌روزرسانی ۱٫۰۷ اعمال می‌شوند، به سایت رسمی الکترونیک آرتز مراجعه کنید. همچنین بد نیست بگوییم که بازی FIFA 19 هفته‌ی گذشته در جدول فروش هفتگی بریتانیا، رتبه‌ی دوم در فروش نسخه‌های فیزیکی را به خود اختصاص داد.

عنوان FIFA 19 هم‌اکنون برروی کنسول‌های نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که متاسفانه این به‌روزرسانی جدید برای دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ عرضه نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.