یوتیوب تست پیشنهادات هوشمند جدیدی را آغاز کرده است

یوتیوب به تازگی تست فرمت جدیدی از پیشنهادات هوشمند را در نسخه‌های موبایل و دسکتاپ این پلتفرم آغاز کرده که از حباب‌های آبی رنگ برای پیشنهاد کلیدواژه‌ها، موضوعات مرتبط و معرفی کانال‌های جدید استفاده می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، وبسایت ورج ساعاتی پیش اسکرین‌شات‌هایی منتشر کرده که نحوه عمل این حباب‌ها را به نمایش می‌گذارد. حباب‌های آبی رنگ درست زیر کادر پخش ویدیو ظاهر می‌شوند و قصدشان کمک به کاربر برای فیلتر کردن نتیجه‌هاست. پیشنهادات جدید یوتیوب در مقایسه با ویدیوهای پیشنهادی کنار صفحه، تخصصی‌تر عمل می‌کنند و می‌توانند شما را به نتایج دقیق‌تری برسانند.

یوتیوب

به عنوان مثال، همانطور که در اسکرین‌شات می‌بینید زیر یک ویدیوی مرتبط با مسابقات MMA چهار پیشنهاد هوشمند در حباب آبی رنگ ارائه شده: تمام ویدیوها با کلیدواژه MMA، پیشنهادات مخصوص شما، ویدیوهای مرتبط از نظر موضوعی و ویدیوهای مرتبط از کانال‌های مختلف؛ پیشنهادات مفیدی که تا پیش از این برای دسترسی به آن‌ها نیازمند جستجوی دستی در آرشیو یوتیوب بودید.

از آنجا که پیشنهادات ارائه شده در سمت راست صفحه یوتیوب، همیشه به چیزی که در حال تماشایش هستید مرتبط نیستند، مطمئنا سیستم جدید پیشنهادات هوشمند در این پلتفرم می‌تواند با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود. هر چند هنوز مشخص نیست که آیا این پیشنهادات جدید بر اساس سیستم الگوریتمی یوتیوب (که مخالفان زیادی دارد) ارائه می‌شوند یا خیر.

تا این لحظه که مشغول خواندن این خبر هستید، نحوه کار دقیق این پیشنهادات هنوز مشخص نشده. بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتر از سوی یوتیوب باید منتظر بمانیم. به گفته یوتیوب در حال حاضر پیشنهادات جدید برای گروه کوچکی از کاربران این سرویس در حال آزمایش هستند.
اما طی ماه‌های آینده، افراد بیشتری می‌توانند چنین پیشنهاداتی را در اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ یوتیوب دریافت کنند. برای دانلود آخرین نسخه موبایل اپلیکیشن برای پلتفرم‌های iOS و اندروید، می‌توانید همین حالا به گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.