رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تأکید بر حمایت از دولت و پرهیز از شماتت و عقده گشایی

در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی بر ضرورت حمایت از دولت تاکید کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی با اشاره به مسیر بسیار خوب تاریخ انقلاب، گفت: پیشینیان ما کار بسیار بزرگی کردند. انقلاب اسلامی یک اتفاق بسیار بزرگ در تاریخ ملت‌های مسلمان و بلکه ملت‌های جهان بود. ما به گذشته خودمان افتخار می‌کنیم و سرمایه بزرگمان برای مسیر آینده را همان روزهای طلایی و درخشان می‌دانیم که ملت در عرصه سرنوشت خودش به رهبری امام کاری بسیار بزرگ و ارزشمند کرد.

یادگار امام افزود: اما امروز نسل‌هایی که بعد از نسل‌های گذشته آمده‌اند باید با همان صلابت و البته قرائتی که مخصوص روزگار خودشان است این بار را به دوش بگیرند. امروز اثر رنگ و بوی صحبت امام شهیدان را باید در گفتار و کردار خودمان داشته باشیم. درس بزرگی که از امام گرفته‌ایم این است که همه باید به یک آرمان بزرگ که اعتلای نام اسلام و کشور عزیزمان است توجه کنیم.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب روزهای مبارکی است، اظهار داشت: ان شاء الله سختی‌ها و تلخی‌هایی که بر اثر دشمنی‌های دشمنان و به خصوص دولت بی تدبیر و بد عهد آمریکا بر فضای اقتصادی کشور حاکم شده به لطف تلاش و همراهی همه مسئولین برطرف شود. برای عبور از این سدّ بزرگ یکایک مردم ایران باید دست در دست هم داشته باشند.

سید حسن خمینی تأکید کرد: ما با تفرق تا اینجا نیامده‌ایم؛ با وحدت به اینجا رسیده ایم. امام بزرگوارمان جمله‌ای داشتند و گفتند رمز پیروزی شما و رمز ادامه نهضت عبارت از اتکای به خدا و وحدت کلمه است. هیچ کس نباید دولت را تنها بگذارد و در این میدان سخت مبارزه خدای ناکرده احساس شماتت یا عقده گشایی را ببیند. ان شاء الله روزهای مبارک و شیرینی را در چهلمین سال انقلاب داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از خدای متعال استدعا می‌کنیم که به دولت و کابینه توفیق بیشتر عنایت کند و سایه بلند مرتبه رهبر معظم انقلاب را بر سر کشور مستدام بدارد؛ تا «همه با هم» دست در دست هم این مسیر درخشان را ادامه دهیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.