رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آریزو ۶ جدیدترین خودروی چری در ایران به صورت رسمی معرفی شد + قیمت و تصاویر

با حضور مقاماتی از سفارت چین و مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو چری آریزو ۶ به صورت رسمی در ایران رونمایی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر ایران، در این مراسم که در هتل استقلال تهران برگزار شد برخی از مدیران خودرویی کشور و نمایندگان شرکت مدیران خودرو و خبرنگاران رسانه های جمعی حضور داشتند و خودروی آریزو ۶ به عنوان جدیترین محصول شرکت چری و مدیران خودرو رسما در ایران معرفی شد.

شو چینگ سونگ قائم مقام مدیر عامل مدیر فروش شرکت مدیران خودرو در این مراسم با اشاره به مشکلات پیش روی این روزهای بازار خودرو خاطر نشان کرد: با تمامی مشکلات تلاش داریم تا علاوه بر ارائه محصولات جدید در زیمنه بالا بردن رضایمندی مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش نیز تلاش کنیم.

در این مراسم همچنین بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری نیز در مورد قابلیت های آریزو ۶ توضیحاتی را برای حاضران ارائه داد.

قیمت این خودرو در بازار ایران ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد و به زودی فروش آن نیز آغاز می شود.

آریزو ۶ از جدیدترین زبان طراحی چری بهره برده که این موضوع در طراحی جلو، عقب و قسمت کناری خودرو کاملا مشخص است. جلوپنجره آریزو ۶ با چراغ‌ها به نوعی ادغام شده‌اند. در قسمت جانبی هم خط شخصیت بدنه در کنار شیب زیاد سقف، چهره مدرنی را به این سدان چینی داده است. در قسمت عقب یک نوار کرومی تا وسط چراغ‌ها امتداد یافته که این موضوع به نوعی امضای طراحی چری است که در محصولات جدید این کمپانی اعم از تیگو۷ و ۸ نیز دیده می‌شود.

آریزو 6

در زیر کاپوت آریزو ۶ عرضه شده در ایران، یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نصب شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر است.

قدرت و گشتاور تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده خودکار CVT به محور جلو منتقل می‌شود. پیشرانه این خودرو دقیقا همان پیشرانه‌ای است که روی تیگو۷ و آریزو ۵ توربو نیز نصب شده است. اما عملکرد جعبه دنده CVT آن به مراتب نسبت به آریزو۵ بهتر است.

طبق اعلام مدیران خودرو و چری، آریزو ۶ با این مشخصات فنی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶٫۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند که با توجه به وزن و ابعاد، رقم مناسبی است.

آریزو 6

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.