رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تاج: یک مربی در حد کی‌روش را به ایران می‌آوریم

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از آخرین مصاحبه کی‌روش در طول جام ملت‌های آسیا با او اتمام حجت کرده است که حق ندارد دیگر درباره مربیان لیگ برتری صحبت کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره تربیت نکردن مربیان خوب داخلی برای هدایت تیم‌های ملی و تیم‌های بزرگ فوتبال ایران مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: چنین ایرادی به ما یعنی فدراسیون فوتبال وارد است اما فوتبال را یک تکنولوژی مدیریت می‌کند. ما وقتی مربیانی مانند برانکو را می‌آوریم یعنی بزرگ‌تر از او را نداریم. هر مربی داخلی بیاوریم او را رها نمی‌کنند زیرا در “اختلاف زیستن” بخشی از زندگی ما شده است. مگر زمانی که دایی، قلعه‌نویی و مایلی‌کهن را آوردیم، با آن‌ها چه کردند؟

وی با مقایسه سرمربی پیشین تیم ملی با سرمربی چین در برنامه “آسیا ۲۰۱۹” ادامه داد: لیپی از کی‌روش حقوق بیشتری می‌گرفت و قیمتش بالاتر بود اما تیمش زودتر حذف شد. ارزیابی مردم از تیم ملی و عملکردش رضایت‌بخش بود.تاج

رییس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: اگر ما کار زیر ساختی نکرده بودیم دو دوره متوالی راحت به جام جهانی صعود نمی‌کردیم و در رده‌های پایه به هیچ موفقیتی نمی‌رسیدیم. مگر ساخت PEC و ۴ زمین چمن با کیفیت کار زیر ساختی نیست؟ ارزیابی ما و مردم از دوران حضور کی‌روش در تیم ملی مثبت بود.

او افزود: گزینه ما برای هدایت تیم ملی خارجی خواهد بود. تلاش ما بر این است که یک مربی در حد کی‌روش و به همان بزرگی را به ایران بیاوریم.

تاج درباره دخالت فدراسیون پس از مصاحبه‌های تند کی‌روش تصریح کرد: من اعتقاد دارم خیلی از رفتارهای کی‌روش و صحبت‌هایش نباید اتفاق می‌افتاد و خوب نبودند. وزیر ورزش و جوانان شاهد است که پس از مصاحبه آخر کی‌روش در جام ملت‌های آسیا که صحبت‌های تندی انجام داده بود، تا ساعت ۳ شب با او جلسه داشتم و تذکرات لازم را به او دادم. پس از آن هم از مردم عذرخواهی کردم و به کی‌روش هم گفتم که دیگر حق ندارد چنین صحبت‌هایی را انجام دهد و کی‌روش هم حرف من را گوش کرد. آقای حاج‌رضایی و بقیه بدانند که کارلوس کی‌روش مانند آجیل یک بسته است که فقط نباید پسته آن را خورد بلکه نخودچی و کشمش آن هم خوردنی هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.