سکه ۱۰ هزار تومان ارزان شد

در حالی که قیمت انواع سکه در بازار امروز کاهش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرد، قیمت دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، قیمت سکه امروز دوشنبه، نهم دیماه، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار، چهار میلیون و ۵۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به دیروز ۱۰ هزار تومان ارزان شده است. سکه طرح قدیم هم چهار میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، نیم‌سکه هم ۱۰ هزار تومان کاهش یافته و دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود اما ربع سکه قیمت روز قبل را حفظ کرده و همان یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

در این میان سکه یک گرمی ۵۰۰۰ تومان گران شده و ۹۱۰ هزار تومان معامله می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ، ۴۶۹ هزار و ۳۱۸ تومان عرضه می‌شود. همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۱۱ دلار ثبت شده است.

جدیدترین قیمت دلار و یورو

بازار ارز هم در روزهای اخیر به آرامش نسبی رسیده و تغییر چشم‌گیری در قیمت خرید و فروش ارز روی نمی‌دهد، بر همین اساس صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان می‌فروشند.

قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها قیمت یورو را نیز نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند. به این ترتیب، قیمت خرید و فروش هر یورو را برای امروز ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان و ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۶۴۸ تومان و هر یورو را ۱۳ هزار و ۹۳۵ تومان می‌خرند.
بر همین اساس نرخ ارز مسافرتی هم در بانک‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرده و هر یوروی مسافرتی با قیمت حدودی ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان به متقاضیان فروخته می‌شود و این در حالی است که قیمت ارز مسافرتی مدت‌هاست که از قیمت بازار آزاد بالاتر است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.