فتاح در برابر مردم ایران تعظیم کرد

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان با حضور در ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه با اجرای رضا رشیدپور، از مردم ایران برای اتفاقات پیش آمده در برنامه تهران بیست عذرخواهی کرد و در برابر مردم ایران تعظیم کرد.

اینتیتر-رسول رضایی؛ پرویز فتاح با تاکید بر این موضوع که خبرنگاران باید شرایط ما را بهتر درک کنند اظهار داشت: من بسیار خسته بودم و نباید در آن برنامه شرکت می کردم، به همین دلیل آن اتفاقات رخ داد.

چندی پیش پرویز فتاح در برنامه تهران بیست حضور پیدا کرد و بر روی آنتن زنده صدا و سیما با محمدرضا دلاوری مجری برنامه دچار چالش شد.

فتاح در پاسخ به سوال رشیدپور مبنی بر اینکه در بحران کرونا، بنیاد مستضعفان با توجه به این امر که از لحاظ مالی وضعیت مساعدی دارد،چه اقداماتی انجام داده است، گفت: با کمک شهرداری تهران بیش از ۴۰۰۰ دستفروش را شناسایی کردیم و به ازای هر کدام یک کارت هدیه یک میلیون تومانی در میان آنها توزیع کردیم. برای کارکنان بهشت زهرا و کارگران پسماند نیز این اقدام صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: همچین اعتباری معادل ۵۰ میلیارد نیز به حساب بهزیستی کل کشور به منظور ساماندهی وضعیت کودکان کار پرداخت شده است.

رییس بنیاد مستضعفین در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص کاندیداتوری ریاست جمهوری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من رفیق نزدیک شهید سلیمانی و باکری هستم من دلم می خواهد شهید بشوم. رشیدپور در جواب به وی گفت: این پاسخ سوال من نبود و سوالش را مجددا تکرار کرد.

فتاح ادامه داد: من برای ریاست جمهوری برنامه ای ندارم و می خواهم خودم را فدای مردم کشورم بکنم.

رییس بنیاد مستضعفین سوالی در مورد اینکه قهرمان سال ۹۸ کیست را مطرح کرد و رشیدپور در پاسخ به وی گفت: مردم.

وی در ادامه افزود: و قهرمان مردم سردار سلیمانی بود که مردم به خاطر او چنین به پا خواستند.

فتاح از رشیدپور پرسید: آیا در شرایط بحرانی کرونا کمبودی احساس شد، رشیدپور گفت: خیر من انصافا کمبودی احساس نکردم.

رییس بنیاد مستضعفین با اشاره به اینکه مردم اروپا و آمریکا در دوره بحران کرونا به سمت فروشگاه ها هجوم بردند گفت: مردم ایران، مردمی نجیب هستند و در این شرایط بحرانی همکاری لازم را به عمل آوردند.

فتاح ادامه داد: چینی ها ما را دست به سر کردند و در چهار سال گذشته این دولت از ما حمایت کرده است.

وی در آخر با اشاره به اینکه ما نقاط مثبت زیادی داریم ولی بیشتر نقاط منفی و نیم خالی را میبینیم، گفت: در اینجا از شما و رسانه ها و صدا و سیما خواهش میکنم بیشتر به نقاط مثبت توجه کنید و به آنها بپردازید.
رشیدپور نیز در پایان با تایید این موضوع به فتاح گفت: آقای فتاح شما دوست داشتنی هستید لطفا دوست داشتنی بمانید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.