فاصله تهران تا رشت از جاده چالوس

استان گیلان و جاده چالوس یکی از مهمترین قطب‌های توریستی در ایران است. گشت و گذار در جنگل زیبا و خیره کننده، روستاهای زیبا، دریای خزر و طبیعت متنوع این استان دارای دشت‌ها، دهیاری‌ها، جنگل‌ها و جنگل‌های بارانی و… است که باعث می‌شود سفری به یاد ماندنی و دلنشین را رقم بزند.

به گزارش اینتیتر، با خرید بلیط اتوبوس تهران رشت از علی بابا می‌توانید خاطره‌ای بی‌نظیر از سفر به رشت را برای خود رقم بزنید.

جاده چالوس

رشت جادو واقعی است. گیلان نوع مکانی است که یک بار و برای همیشه از آن بازدید می‌کنید. سفر در استان گیلان پرانرژی با بهترین فرهنگ و ماجراجویی همراه است. کاوش مکان‌های تاریخی در قلب جنگل، قدم زدن در جاده دیدنی از اسالم به خلخال، بازدید از روستای خیره کننده ماسوله و بازدید از یکی از میراث طبیعی ایران. می‌توانید از قلعه رودخان، بازارچه محلی رشت، موزه میراث روستایی گیلان، حرم شیخ زاهد گیلانی، روستای قاسم آباد دیدن کنید که یک تجربه ایده آل برای مسافرانی است که می‌خواهند با سبک زندگی و لباس‌های گیلانی آشنا شوند. بازدید از بندر انزلی کاملاً تجربه متفاوتی است. مرکز ماهی‌های خاویار را تجربه کنید، از آبشار بی نظیر ویسادار لذت ببرید. با خرید بلیط اتوبوس تهران رشت از علی بابا می‌توانید از این شهر زیبا دیدن کنید.

رشت همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای مردم ایران بوده و هست و به محض رسیدن به تعطیلاتی حتی کوچک، اکثر مردم ایران ذوق و تمایل سفر به گیلان را خواهند داشت.

جاده چالوس

برای رفتن به رشت از تهران دو مسیر وجود دارد که یکی از کرج و جاده قزوین می‌گذرد و دیگری از جاده زیبای چالوس. در ادامه مسیر سفر از تهران تا رشت را از طریق جاده چالوس شرح داده‌ایم.

باید بدانید که فاصله بین تهران تا جاده چالوس نزدیک به یک ساعت و نیم و فاصله بین رشت تا چالوس۱۹۵ کیلومتر  و زمان آن حدود  ۳ ساعت و ۲۳ دقیقه است.

فاصله زمینی رشت تا تهران چقدر است؟

در مسیر تهران تا رشت از قزوین شهرهای زیر را پشت سر خواهید گذاشت:

تهران(پل افسریه )، میدان اول شهر کرج، هشتکرد، آبیک، قزوین، کوهین، لوشان، منجیل، رودبار، تنکابن، رشت.

از برای رفتن از تهران به رشت از طریق جاده چالوس مسیرهای زیر را می‌پیمایید:

جاده چالوس

تهران، کرج، چالوس، نمک آبرود، عباس آباد، تنکابن، رامسر، چابکسر، کلاچای، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، کوچصفهان، رشت که با خرید بلیط اتوبوس همسفر از علی بابا از این مسیر زیبا و دلنشین لذت برده و برای همیشه آن را در ذهن خود ثبت کنید.

چالوس تا نمک آبرود:

از چالوس تا نمک آبرود ۱۳ کیلومتر است که در نتیجه فاصله نمک آبرود تا مشهد مقدس ۸۸۱ کیلومتر است و فاصله نمک آبرود تا رشت ۱۷۶ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

نمک آبرود به عباس آباد:

از نمک آبرود تا عباس آباد ۱۹ کیلومتر است که در نتیجه فاصله عباس آباد تا مشهد مقدس ۹۰۰ کیلومتر است و فاصله عباس آباد تا رشت ۱۵۷ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

عباس آباد به تنکابن:

از عباس آباد تا تنکابن ۲۲ کیلومتر است که در نتیجه فاصله تنکابن از مشهد مقدس ۹۲۲ کیلومتر است و فاصله تنکابن از رشت ۱۳۵ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

تنکابن به رامسر :

از تنکابن تا رامسر۲۳ کیلومتر است که در نتیجه فاصله رامسر تا مشهد مقدس۹۴۵ کیلومتر است  و فاصله رامسر تا رشت ۱۱۲ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

رامسر به چابکسر :

از رامسر تا چابکسر ۱۳ کیلومتر است که در نتیجه فاصله چابکسر تا مشهد مقدس ۹۵۸ کیلومتر است و فاصله چابکسر تا رشت ۹۹ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

چابکسر به کلاچای:

از چابکسر تا کلاچای ۱۹ کیلومتر است که در نتیجه فاصله کلاچای تا مشهد مقدس ۹۷۷ کیلومتر است و فاصله کلاچای تا رشت ۸۰ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

کلاچای به رودسر:

ازکلاچای تا رود سر۱۳ کیلومتر است که در نتیجه فاصله رودسر تا مشهد مقدس ۹۹۰ کیلومتر است و فاصله رودسر تا رشت ۶۷ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

رود سر به لنگرود:

از رود سر تا لنگرود ۱۳ کیلومتر است که در نتیجه فاصله لنگرود تا مشهد مقدس۱۰۰۳ کیلومنر است و فاصله لنگرود تا رشت ۵۴ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

لنگرود به لاهیجان :

از لنگرود تا لاهیجان ۱۴ کیلومتر است که در نتیجه فاصله لاهیجان تا مشهد مقدس ۱۰۱۷ کیلومتر است و فاصله لاهیجان تا رشت۴۰ کیلومتر است .(جاده بصورت بزرگراه)

لاهیجان به آستانه اشرفیه:

از لاهیجان تا آستانه اشرفیه ۱۰ کیلومتر است که در نتیجه فاصله آستانه اشرفیه تا مشهد مقدس ۱۰۲۷ کیلومتر است و فاصله آستانه اشرفیه تا رشت ۳۰ کیلومتر است.(جاده بصورت بزرگراه)

آستان اشرفیه به کوچصفهان:

از آستانه اشرفیه تا کوچصفهان ۱۶ کیلومتر است که در نتیجه فاصله کوچصفهان تا مشهد مقدس ۱۰۴۳ کیلومتر است و فاصله کوچصفهان تا رشت ۱۴ کیلومتر است.(جاده بصورت بزرگراه)

کوچصفهان به رشت :

از کوچصفهان تا میدان جانبازان رشت ۱۴ کیلومتر است.

حال پس از دانستن مسیرهای مختلف برای رسیدن به رشت این انتخاب شماست که مشخص می‌کند از چه طریقی می‌خواهید به این شهر بی‌نظیر سفر کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.