رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اقدام انسان دوستانه آنجلینا جولی به دلیل بسته بودن مدارس

آنجلینا جولی این کمک مالی را برای کودکانی انجام داده که به دلیل بسته بودن مدارس دچار مشکل تعذیه می‌شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، آنجلینا جولی یک میلیون دلار برای تامین غذای دانش آموزان بی بضاعت آمریکا به بنیاد “هیچ کودکی گرسنه نماند” اهدا کرد. به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از یک میلیارد کودک خانه نشین شده‌اند و مدرسه نمی‌روند.

آنجلینا جولی این کمک مالی را برای کودکانی انجام داده که به دلیل بسته بودن مدارس دچار مشکل تعذیه می‌شوند. سهم قابل توجهی از دانش آموزان آمریکا٬ نهار مدرسه تنها غذایی است که در طول یک شبانه روز می‌خورند. حالا با تعطیل شدن مدارس در ایالات متحده٬ این کودکان در معرض فقر شدید غذایی قرار می‌گیرند.

ستاره مشهور هالیوود این مبلغ را به سازمان “هیچ کودکی گرسنه نماند” کمک کرد. این سازمان قرار است وعده‌های غذایی را میان کودکانی پخش کند که مجبور هستند فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل بمانند.

جولی در این مورد گفت: تا این هفته حدود یک میلیارد دانش آموز در سرتاسر جهان بخاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. بسیاری از این دانش آموزان به تغذیه‌ای که در ساعات حضور در مدرسه دریافت می‌کنند وابسته هستند.

این هنرپیشه هالیوودی افزود: در آمریکا ۲۲ میلیون دانش آموز به تغذیه مدرسه نیازمند هستند.

بنیاد “هیچ کودکی گرسنه نماند” در این مدت دو میلیون دلار را در اختیار ۷۸ سازمان قرار داده تا به دانش آموزان گرسنه و آسیب پذیر در ۳۰ ایالت آمریکا غذا برسانند.

آرنولد شوارتزنگر یک میلیون دلار٬ ریحانا پنج میلیون دلار٬ رایان رینولدز یک میلیون دلار و بلیک لیولی نیز با یک میلیون دلار٬ ازجمله سلبریتی‌هایی بوده اند که این روز‌ها برای تامین غذای دانش آموزان گرسنه آمریکا کمک کرده اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.