رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تماس‌های مسوولان و علما با رییس مجلس

در پی ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، مقامات لشکری، کشوری و علمای کشور در پیام‌های جداگانه‌ای برای بهبودی او دعا کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین رییسی، رییس قوه قضاییه، آیت الله امامی کاشانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، آیت الله کریمی جهرمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس‌های تلفنی جداگانه با رییس مجلس شورای اسلامی برای بهبودی و سلامت کامل وی دعا کردند.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سعید نمکی، فرهاد دژپسند و بهرام سرمست، وزرای بهداشت، امور اقتصادی و دارایی و استاندار قم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزه‌های علمیه و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش های مختلف کشور ‌در تماس‌های جداگانه، بهبودی کامل و هر چه سریعتر علی لاریجانی را از خداوند مسالت کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، به دنبال بروز برخی علائم، از رییس مجلس شورای اسلامی آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن ایشان در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.