رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چرا بعضی‌ها برای پایان لیگ عجله دارند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کنترل بازیکنان با توجه به اینکه امکانات محدودی دارند خیلی سخت است. البته آنها واقعا همکاری خوبی در این مدت داشته‌اند و با این امکانات کم و فضای محدود سعی داشته‌اند بدنشان را آماده نگه دارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی درباره دوری از فوتبال و تعطیلی لیگ اظهار داشت: شرایط سختی است. مخصوصا برای ما مربیان و بازیکنان که عادت کرده بودیم هر روز بیرون باشیم و تمرین کنیم. این روزها تجربه خیلی جدیدی است. باید همه دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط عبور کنیم. همه مردم باید دستورات بهداشتی را رعایت کنند، در خانه ماندن بسیار مهم است تا این ویروس هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

او درباره شرایط بازیکنان و کنترل تمرینات آنها در روزهای قرنطینه گفت: کنترل بازیکنان با توجه به اینکه امکانات محدودی دارند خیلی سخت است. البته آنها واقعا همکاری خوبی در این مدت داشته‌اند و با این امکانات کم و فضای محدود سعی داشته‌اند بدنشان را آماده نگه دارند. سعی کردیم برنامه‌های تمرینی خاصی برایشان در نظر بگیریم و در این مدت از طریق شبکه‌های اجتماعی با آنها در تماس بوده‌ایم تا بتوانیم در حد امکان بدنشان را آماده نگه داریم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه‌ها نظرات مختلفی درباره ادامه لیگ داشته‌اند، موضع شما در این رابطه چیست، گفت: در طول این مدت موضع باشگاه پرسپولیس مشخص بوده و آن هم این است که اولویت با سلامت مردم و جامعه است. هم من و هم آقای پیروانی در مصاحبه‌هایمان همیشه به این موضوع اشاره کرده‌ایم و باز هم تاکید می‌کنم که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه حاضر نیست جان کسی به خطر بیفتد.

او ادامه داد: در حال حاضر فیفا، یوفا و AFC تصمیمی نگرفته‌اند و قصدشان این است که بازی‌ها هر طور هست برگزار شود به جهت اینکه فوتبال زنده بماند. بالاخره می‌خواهند تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبال باشد. بنابراین عجله‌ای برای تصمیم‌گیری وجود ندارد و فکر می‌کنم در همه جای دنیا هم صبر می‌کنند تا شرایط این ویروس مشخص شود و برای تمام کردن لیگ صبر می‌کنند. در ایران هم امکان برگزاری لیگ در زمان مناسب وجود دارد و دلیل این همه عجله و اصرار از سوی برخی برای پایان دادن لیگ را متوجه نمی‌شوم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در مورد برگزاری یا تعطیلی لیگ ما کاملا تابع تصمیم مسئولان هستیم و مشکلی با این موضوع نداریم. باز هم می‌گویم که بحث ما جام گرفتن نیست و اولویت با سلامتی جامعه است.

گل‌محمدی درباره جلسه‌ای که در ایام عید به همراه پیروانی با اعضای هیئت مدیره برگزار کرد، گفت: مشکلات باشگاه در حال حاضر خیلی زیاد است و با توجه به شکایاتی که از باشگاه شده و بدهی‌های مختلفی که وجود دارد کار مدیریت باشگاه سخت است. ممکن است در آینده‌ای نزدیک اتفاقاتی بیفتد که خوشایند باشگاه نباشد. در این جلسه راجع به این حرف زدیم که در کنار هم باشیم و در اتحاد کامل بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. در حال حاضر پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به یکدلی و اتحاد نیاز دارد و این موضوع باید بین همه ارکان تیم و باشگاه و همینطور هواداران وجود داشته باشد تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.