رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اسکار ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد؟

به نظر می‌رسد آکادمی علوم و هنر‌های سینما (اسکار) تصمیم به تعویق برگزاری نود و سومین دوره جوایز سینمایی خود گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، قرار است نود و سومین دوره اسکار اواخر ماه فوریه ۲۰۲۱ برگزار شود؛ اما برخی منابع خبری می‌گویند، آکادمی علوم و هنر‌های سینما (اسکار) به تازگی تصمیم گرفته برگزاری این شب بزرگ سینمایی را به دلیل احتمال ادامه‌دار شدن شیوع کرونا، به زمان دیگری موکول کند.

این منابع خبری اعلام کردند در این باره هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است؛ با این حال نمایش تلویزیونی این رویداد فعلاً برای پخش در ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ از شبکه ABC تنظیم شده است.

زمانی که در ماه آوریل قوانین جدید حضور فیلم‌ها در اسکار تحت تاثیر کووید ۱۹ اعلام شد، دیوید رابین رئیس آکادمی اسکار به ورایتی گفت: هنوز زود است از تغییر زمان اسکار ۲۰۲۱ به دلیل این بیماری همه‌گیر صحبت کنیم.

طبق قوانین معمول اسکار، هر فیلم باید هفت روز اکران سینمایی در لس آنجلس داشته باشد تا بتواند واجد شرایط این جوایز شود. اما برای امسال فیلم‌هایی که به صورت دیجیتالی هم نمایش داده شدند، واجد شرایط برای حضور در اسکار خواهند بود البته در صورتی که استودیو‌ها پیش از این برای این فیلم‌ها تاریخ اکران در نظر گرفته باشند. رئیس آکادمی اسکار در این باره گفته بود: همه نسبت به گرفتاری فیلمساز‌ها دلسوز هستیم و اینجاییم تا از اعضای خود و جامعه فیلم و سینما حمایت کنیم.

تغییرات جدید اسکار همچنین شامل اجازه نمایش فیلم‌ها در نیویورک، شیکاگو، میامی و آتالانتا می‌شود. پیش از این تنها اکران‌ فیلم‌ها در لس‌آنجلس باعث واجد شرایط شدن آنها برای حضور در اسکار می‌شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.