رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

طرح معامله قرن، خیانت قرن است

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری طرح معامله قرن را خیانت قرن نامید و گفت: طرح معامله قرن طرحی شکست‌خورده و در راستای توطئه‌های حامیان رژیم صهیونیستی است و مردم فلسطین و آزادگان جهان مطلقا آن را نخواهند پذیرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی درباره جایگاه روز قدس در جهان اسلام و ضرورت زنده نگه داشتن آرمان فلسطین اظهار داشت: حدود ۷۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد، در طول این ۷۰ سال، هم رژیم اشغالگر و هم حامیانش برای اینکه مساله فلسطین و اشغالگری از خاطره‌ها برود توطئه‌های فراوانی داشتند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دومین توطئه آنها این بود که بگویند اشغال فلسطین، یک مساله اسلامی و مساله بین‌المللی جهان اسلام نیست و حامیان رژیم صهیونیستی این توطئه را دنبال می‌کردند. با اعلام روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام راحل، این هر دو توطئه خنثی شد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: جنایت رژیم صهیونیستی هر سال در روز قدس بازگو می‌شود و با توجه به اینکه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و انگیزه‌های اسلامی زنده است، باعث تثببت بین‌المللی بودن این مساله شده است.

وی یادآور شد: سران مرتجع منطقه که در راس آنها رژیم عربستان است، در پی عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند و این نقشه را دنبال می‌کنند اما آزادگان جهان اسلام روز قدس را فراموش نمی‌کنند و ملت بزرگ ایران که علمدار این پرچم است.

آیت الله خاتمی یادآور شد: اگرچه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در بیشتر نقاط کشور راهپیمایی برگزار نمی‌شود اما مردم ایران و مسلمانان هرگز مساله قدس شریف را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» از حوزه فرهنگ زندگی مردم ما نخواهد رفت و باقی خواهد ماند و مردم وظیفه خود را در این عرصه انجام می‌دهند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری طرح معامله قرن را خیانت قرن نامید که در طول این ۷۰ سال علیه مردم مسلمان و به ویژه مردم مسلمان فلسطین انجام شده است.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: ‌طرح معامله قرن به فضل خداوند از آغاز شکست خورد و شکست خورده باقی خواهد ماند، معامله قرن خیانت قرن است و آزادگان فلسطین و آزادگان جهان اسلام مطلقا آن را نخواهند پذیرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.