رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دسترسی به آپدیت جدید ویندوز ۱۰ برای بسیاری از دستگاه‌ها مسدود شد

ظاهرا مشکلات به روز رسانی‌های ویندوز تمامی ندارد و این بار گریبان آپدیت ماه مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ را گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت در هفته گذشته آپدیت مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ را منتشر کرد اما از آنجایی که به دلیل بسیاری از مشکلات برخی از کامپیوترها قادر به نصب‌ش نیستند انتشار این به روز رسانی برای برخی از کاربران را متوقف کرده است.

مایکروسافت در حال حاضر ۱۰ مشکل را در آپدیت جدید یافته که ۹ مورد از آنها به مشکل سازگاری مرتبط می‌شوند و در نهایت نصب نشدن آپدیت می ۲۰۲۰ را به همراه دارند. یکی از مشکلات به خطاهای ناخواسته یا ریبوت شدن سیستم‌های متصل به نمایشگر همیشه روشن (از جمله سرفس ۷ مایکروسافت و سرفس لپتاپ ۳) مرتبط است.

مایکروسافت روی برخی از سیستم‌ها در مورد آماده نبودن سیستم‌ برای دریافت آپدیت جدید هشدار می‌دهد.

در صورتی که شما هم به صفحه ویندوز آپدیت مراجعه کرده‌اید و آپدیت می ۲۰۲۰ را مشاهده نمی‌کنید احتمالا سیستم‌تان فعلا امکان دریافت این نسخه را ندارد. مایکروسافت همچنین در طول تعطیلات برای دستگاه‌هایی که آماده به روز رسانی به نسخه جدید نیستند هشدارهایی را در نظر گرفته است. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که عرضه این نسخه به مرور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و احتمال می‌رود این موضوع هم دلیل عدم دسترسی برخی از کاربران به آپدیت جدید باشد.

مایکروسافت همچنین دستگاه‌هایی که از بازی یا اپلیکیشن مبتنی بر GameInput Redistributable استفاده می‌کنند را از به روز رسانی به نسخه می ۲۰۲۰ باز می‌دارد. کمپانی ساکن ردموند به بازی‌ها یا اپ‌هایی که از این ویژ‌گی بهره می‌برند اشاره ای نکرده اما اعلام نموده که این بازی‌ها و اپ‌ها احتمالا با دریافت به روز رسانی جدید دسترسی به ماوس را از دست خواهند داد.

ویندوز آپدیت تنها راه دسترسی به آپدیت می ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ نیست و در صورتی که به نصب این نسخه اصرار دارید می‌توانید با مراجعه به این صفحه وبسایت مایکروسافت، اقدام به نصب دستی کنید. با این حال با توجه به مشکلات احتمالی این نسخه فعلا نصب دستی آن پیشنهاد نمی‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.