رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یک ترفند ساده و فوری برای شستن میوه ها مخصوص تنبل ها

شما میوه ها و سبزیجات تان را چطور می شویید؟ یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک روش ابداعی خود برای شستن میوه ها و سبزیجات را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته که بسیاری از آن ها را متعجب کرده؛ این زن میوه ها و سبزیجاتش را با ماشین ظرفشویی می شوید!

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، گرچه اغلب ما برای شستن میوه ها و سبزیجات مان بعد از خیساندن آن ها در مواد ضدعفونی کننده، یک به یک شان را با آب شیر شستشو می دهیم، اما این زن همه ی آن ها را یکباره در ماشین ظرفشویی قرار می دهد.

این کاربر تیک تاک در ویدئوی خود توضیح می دهد که به جای آنکه وقتش را با شستن میوه ها و سبزیجات هدر دهد، آن ها را با دور تند ماشین ظرفشویی شستشو می دهد.

در این ویدئو او در طبقه ی بالای ماشین ظرفشویی میوه هایی مثل سیب، کیوی، انگور و آووکادو را قرار می دهد و از طبقه ی پایین ماشین برای قرار دادن تمشک ها، گوجه فرنگی ها و بلوبری ها – که هر کدام در یک ظرف پلاستیکی جداگانه قرار دارند – و همینطور آناناس، طالبی و چند قلم دیگر استفاده می کند.

بعد از آن او حدود یک پیمانه سرکه سفید مقطر در محفظه ی شوینده ی ماشین ظرفشویی می ریزد، سپس شستشوی ملایم را انتخاب می کند و کلید شروع شستشو را می زند.

ظرف مدت بسیار کوتاهی چرخه ی شستشو به پایان می رسد و همه ی میوه ها و سبزیجات شسته شده آماده اند.

البته این روش در مورد بعضی از این میوه ها و سبزیجات بی فایده است چون در هر صورت با پوست خورده نمی شوند.

این ویدئو از زمان به اشتراک گذاری اش نزدیک به ۸ هزار بار مورد پسند قرار گرفته و نظرات زیادی دریافت کرده است.

یکی از کاربران نوشته: «ممنون بابت این ترفند! این خیلی راحت تر از شستن با دست است!»

کاربر دیگری هم گفته: «چه ایده ی عالی ای!»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.