رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آرامش خاطر دارم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در پی برتری تیمش مقابل آلاوس از دروازه‌بان بلژیکی‌اش تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه دی‌استفانو با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود، آلاوس را برد، در تمجید از دروازه‌بان بلژیکی‌اش که در این بازی چهار مهار توپ خوب از خود نشان داد، گفت: کورتوا تأثیر خیلی زیادی روی روندی که در پیش گرفته‌ایم، دارد. او دروازه‌بان ماست و یک پدیده است. در این بازی تیبو دو یا سه موقعیت خوب را از آلاوس گرفت و سپس کل تیم قدرتش را به معرض نمایش گذاشت. باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

زیزو که شاگردانش با این برد در صدر جدول ۸۰ امتیازی شدند و در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها فاصله خود را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش دادند و در یکقدمی قهرمانی در این رقابت‌ها قرار گرفتند، تصریح کرد: نگرانی ندارم، چون مهمترین چیز کسب پیروزی در بازی‌های‌مان است. در این دیدار چهار یا پنج گل به ثمر نرساندیم چرا که آلاوس دفاعی بازی می‌کرد. دو گل به ثمر رساندیم که یکی از آن‌ها روی یک کار تیمی خیلی زیبا بود. خوشحالم و بابت کاری که می‌کنیم، آرامش خاطر دارم.

رئال مادرید در حالی در آستانه فتح لالیگای اسپانیاست که تاکنون ۳۳ قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا به دست آورده، هرچند در ۱۲ سال گذشه تنها دو بار موفق به کسب لالیگا شده که آخرین آن به فصل ۱۷-۲۰۱۶ بازمی‌گردد.

شاگردان زین‌الدین زیدان در سه بازی پایانی خود به ترتیب به مصاف تیم‌های گرانادا (خارج از خانه)، ویارئال (خانگی) و لگانس (خارج از خانه) خواهند رفت.

در سوی دیگر سه بازی پایانی بارسلونا عبارتند از: وایادولید (خارج از خانه)، اوساسونا (خانگی) و آلاوس (خارج از خانه).

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.