رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

۶ نکته جالب در مورد جنیفر لوپز که احتمالا نمی‌دانید

جنیفر لوپز از ستاه‌های دنیای موسیقی و سینما برای دهه‌هاست که در کانون توجه است، اما مواردی وجود دارد که طرفداران وی ممکن است از او ندانند.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری آنلاین، جنیفر لوپز یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در هالیوود است. او یک خواننده، بازیگر، طراح و فردی فعال در حوزه‌های بشردوستانه است.

۱- در سال ۲۰۰۸، جنیفر لوپز در مسابقات حرفه‌ای ورزشی شرکت کرد و موفق شد رکورد ورزش‌های سه‌گانه را در ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه و ۲۸ ثانیه به ثبت برساند. لوپز در کتاب خاطرات خود در سال ۲۰۱۵ با عنوان «عشق واقعی» بسیاری از تجربیات شخصی خود بیان کرده است از جمله زمانی که در سال ۲۰۰۸ با موفقیت ورزش‌های سه‌گانه را پشت سر گذاشت.

۲- او یک شرکت تهیه‌کنندگی در اوایل سال ۲۰۰۰ همراه با مدیر برنامه Benny Medina راه‌اندازی و چند فیلم و برنامه تلویزیونی تولید کرد.

۳- جنیفر لوپز در اوایل کارش به عنوان هنرمند پشتیبان در کنار ستاره‌های سرشناسی مانند جنت جکسون فعالیت می‌کرده است. طبق گفته جنت جکسون لوپز قرار بود در تور او بماند ولی بعد تصمیم گرفت که از جکسون جدا شود و کار خود را به طور مستقل شروع کند.

۴- پاریس هیلتون و ماریا کری تنها ستارگانی نیستند که عطرهای متعددی منتشر کرده‌اند. لوپز هم این کار را انجام داده است. وی تاکنون بیش از ۲۰ عطر منتشر کرده است؛ از جمله یک عطر برای آقایان.

۵- عنوان نخستین آلبوم او “On the ۶” از شهر زادگاهش نیویورک‌سیتی الهام گرفته شده است. او این آلبوم را در ژوئن سال ۱۹۹۹ منتشر کرد و با این کار به زادگاهش ادای احترام کرد. لوپز در آغاز کار خود به عنوان خواننده و بازیگر، از متروی نیویورک برای سفر از جایی به جای دیگر استفاده می‌کرد. به طور خاص، او از ۶ قطار برای رفت و آمد از برانکس به منهتن استفاده می‌کرد، به همین دلیل عنوان آلبوم خود را on the ۶ گذاشت.

۶- لوپز و خواهرش یک سازمان غیرانتفاعی را در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کردند. لوپز از تغییر در سیستم بهداشت و درمان بسیار حمایت می‌کند‏ به همین دلیل این مؤسسه را با خواهرش لیندا لوپز تأسیس کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.