رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازیگرانی که حین ساخت یک فیلم جان خود را از دست دادند

تعدادی از بازیگران هالیوودی در اوج شهرت و زمانی که مشغول بازی در فیلمی بودند، جانشان را از دست داده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، گاهی اوقات بازیگران ناراحت‌کننده و غیر منتظره جان خود را به دلایل مختلف از دست می‌دهند. طبیعتاً تنها چیزی که برای طرفداران این بازیگران به جا می‌ماند، فیلم‌هایی است که در آن‌ها بازی کرده اند.

در ادامه تعدادی از بازیگران و ستاره‌های محبوب هالیوود را معرفی می‌کنیم که مدت هاست، به دلایلی مثل خودکشی و یا مرگ طبیعی جانشان را از دست داده اند.

هیث لجر

اولین نامی که باید در این لیست آورده شود، هیث لجر بازیگر فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» است. هیث لجر مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی «دکتر پارناسوس، مردی که به شیطان رو دست زد» بود تا اینکه در ژانویه سال ۲۰۰۸ اعلام شد، در آپارتمان خودش در نیویوک جان باخته است. دلیل مرگ وی مسمویت دارویی یا ترکیب نادرست دو دارو عنوان شد.

آنتون یلچین

آنتون یلچین بازیگر فیلم سینمایی «پیشتازان فضا» مرگ غم انگیزی داشت. او در حال رفتن به لوکیشن یک فیلم بود که اتومبیلش دچار سانحه رانندگی شد و جانش را از دست داد.

پاول واکر

سری فیلم‌های سریع و خشن، یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ستارگان خود، یعنی پاول واکر را در یک تصادف رانندگی از دست داد. پاول واکر همراه دوستش دچار سانحه رانندگی شد و بعد از تصادف با تیر چراغ برق، اتومبیلشان آتش گرفت. هر دو نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

براندون لی

براندون لی، پسر بروس لی، زمانی که سر صحنه فیلم سینمایی «کلاغ» جان خود را از دست داد، ۲۸ سال داشت. در یکی از سکانس‌های این فیلم از یک اسلحه استفاده شد که البته خواسته یا ناخواسته تیر واقعی مورد استفاده قرار گرفت و به براندون لی شلیک شد. او از شدت خونریزی در بیمارستان جانش را از دست داد.

مرلین مونرو

داویا مرلین مونرو در خانه اش به دلیل استفاده زیاد از دارو‌های تجویز شده در سال ۱۹۶۲ درگذشت. او پیش از مرگ مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «چیزی باید کوتاه بیاید» بود که به دلیل عدم اتمام فیلم، هیچگاه اکران نشد.

اولیور رید

او در طول زمان استراحتی که برای فیلم سینمایی «گلادیاتور» در نظر گرفته بودند، جانش را از دست داد. دلیل مرگ وی حمله قلبی گزارش شد.

فیلیپ سیمور هافمن

سیمور هافمن زمانی که در فوریه سال ۲۰۱۴ جان خود را به دلیل زیاده روی در مصرف مواد مخدر از دست داد، تنها ۴۶ سال سن داشت. او در آن زمان مشغول بازی در فیلم سینمایی «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد» بود.

اندی ویتفیلد

اندی ویتفیلد قربانی بیماری سرطان شد. او ۱۸ ماه بعد از آنکه اعلام کرد به این بیماری مبتلا شده، جان خود را از دست داد. ویتفیلد آن زمان مشغول بازی در یکی از نقش‌های اصلی سریال «اسپارتاکوس: خون و شن» بود.

کلارک گیبل

گیبل بازیگری بود که نقش بزرگی را در فیلم سینمایی «بر باد رفته» و بسیاری از فیلم‌های کلاسیک دیگر بازی کرده است. او به دلیل حمله قلبی در طول فیلمبرداری فیلم «ناجورها» درگذشت. مرلین مونرو همبازی او در این فیلم بود؛ کمتر از یک سال بعد از مرگ کلارک گیبل، او نیز جانش را از دست داد.

ریور فینیکس

این بازیگر جوان و برادر واکین فینیکس، در سن ۲۳ سالگی به دلیل استفاده بیش از حد مواد مخدر جانش را از دست داد. او آن زمان در فیلم سینمایی «خون تیره» بازی می‌کرد؛ این فیلم پس از مدت‌ها در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.