رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چالش جدید بازیگر نقش «جوکر»

جرد لتو بازیگر برنده جایزه اسکار تایید کرد که قرار است نقش آرتیست مشهور آمریکایی اندی وارهول را در یک پروژه تازه بازی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از صبا، جرد لتو بازیگر برنده جایزه اسکار تایید کرد که قرار است در پروژه زندگینامه ای در دست تهیه با موضوع زندگی اندی وارهول آرتیست نامدار آمریکایی بازی کند.

بازیگر نقش جوکر در فیلم «جوخه خودکشی» سرانجام با گذاشتن پستی از اندی وارهول شایعه طولانی مدت درباره حضورش در نقش این آرتیست آمریکایی را تایید کرد. لتو در توضیح پست اینستاگرامی خود نوشت: بله درست است من نقش اندی وارهول را در یک پروژه قریب الوقوع بازی خواهم کرد و از این فرصت بسیار ممنون و هیجان زده هستم، تولدت با تاخیر مبارک (با یک روز تاخیر تولد ۹۲ سالگی این هنرمند را تبریک گفته است) دلمان برای خودت و نبوغت تنگ شده است.

اندی وارهول هنرمند برجسته آمریکایی سال ۱۹۸۷ بعد از یک عمل جراحی در سن ۵۸ سالگی درگذشت.

وارهول در دهه ۶۰ میلادی در نزد بسیار محبوب شده بود، دو اثر مشهور او یعنی «قوطی های سوپ کمپبل» و «مریلین دوگانه» در سال ۱۹۶۲ خلق شدند.

این پروژه به نظر می رسد همان فیلمی است که سال ۲۰۱۶ خبر حضور جرد لتو در آن شایع شده بود. پروژه ای که اعلام شده بود تحت عنوان «وارهول» براساس کتاب ویکتور باکریس با نام «وارهول: زندگینامه» توسط ترنس وینتر فیلمنامه نویس «گرگ وال استریت» اقتباس می شود.

جرد لتو بازیگری است که در تغییر قیافه برای ایفای نقش خبره و ماهر است او پیش تر در فیلم های «جوخه خودکشی» و «کلوب خریداران دالاس» نقش های پرچالشی را تجربه کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.