رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

«تردید» پژمان جمشیدی در جشنواره بالی

فیلم کوتاه «تردید» به کارگردانی علی تصدیقی و به تهیه‌کنندگی فرهاد قدیمی به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم بالی راه پیدا کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، فیلم کوتاه «تردید» به نویسندگی و کارگردانی علی تصدیقی با بازی پژمان جمشیدی، نیلوفر کوخانی و شهرام شریعت در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم بالی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره‌های سالانه کشور اندونزی پذیرفته شد.

این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم بالی برخلاف سال‌های گذشته که در ماه سپتامبر برگزار می‌شد به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه مِی سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

همچنین این فیلم کوتاه در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تردبِر میتِن از سوم تا پنجم سپتامبر برابر با ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه در شهر لَنسینگ ایالت میشیگان آمریکا نمایش داده می شود.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «تردید» به تهیه‌کنندگی فرهاد قدیمی که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده، آمده است: «در زندگی ممکن است تصمیمات بسیار کوچکی منجر به اتفاقات بزرگی بشود.»

این فیلم محصول سییرا استودیو است. این استودیو از سال ۱۳۹۵ توسط علی تصدیقی و فرهاد قدیمی برای تولید فیلم و انجام مراحل پس از تولید فیلم راه‌اندازی شده است. پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه را میدیا کیاست بر عهده دارد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: میلاد حسینی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، تدوین: اشکان مهری، صدابردار: ساسان کریمی، جلوه‌های بصری و تصحیح رنگ: علی تصدیقی، موسیقی: حسین منصف، مدیر تولید: پروانه نوروزی، طراح گریم: پدیده آشتاب، طراح لباس: صحرا علیشاهی، آوا: بهناز حکیم، دستیار کارگردان: ماکان منصف، ترجمه: سوگند اقوامی، مشاوره رسانه: زهرا نجفی، تهیه‌شده در سییرا استودیو.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.