رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیکسل ۵ گوگل ۹ مهر معرفی می‌شود

گوگل در حساب رسمی توییتر خود با ارسال تیزری تبلیغاتی از برگزاری رویدادی در ۹ مهر خبر داد که به احتمال فراوان منتسب به رویداد رونمایی از پیکسل ۵ و ۴a مدل ۵G است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، روز گذشته گوگل به‌صورت رسمی تأیید کرد که رویدادی در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) برگزار می‌کند و باتوجه‌به اینکه سازنده سیستم‌عامل اندروید دو محصول جدید از سری پیکسل را در دست تولید دارد، دور از ذهن نیست که رویداد مدنظر برای رونمایی از پیکسل ۵ و ۴a مدل ۵G برگزار شود. انتظار می‌رود باتوجه‌به شیوع بیماری کرونا رویداد به‌صورت آنلاین و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار می‌شود.

در تیزر تبلیغاتی نیز گوگل کاربران را به حضور در خانه و تماشای مراسم رونمایی پیکسل ۵ به‌صورت آنلاین تشویق می‌کند. تخمین زده می‌شود که رویداد پیش‌روی گوگل تنها به معرفی سخت‌افزارها تعلق بگیرد. درواقع حداقل دو گوشی هوشمند پیکسل ۵ و پیکسل ۴a مدل ۵G رونمایی خواهند شد و ممکن است شاهد معرفی محصولات دیگری نیز از گوگل باشیم.

احتمال اینکه گوگل نام دو محصول جدید خود یا حداقل نام پیکسل ۴a مدل ۵G را تغییر دهد، وجود دارد. در هر صورت آنچه حائز اهمیت است، اضافه شدن دو عضو جدید به سری پیکسل گوگل خواهد بود. چندی پیش نسخه نهایی اندروید ۱۱ عرضه شد و متوجه شدیم که محصولات سری پیکسل از امکاناتی انحصاری برخوردار هستند.

طبیعتا انتظار می‌رود که چنین ویژگی‌هایی را در دو محصول جدید گوگل ببینیم؛ البته مشخص نیست که آیا پیکسل ۵ و ۴a مدل ۵G امکانات نرم‌افزاری بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر خواهند داشت یا خیر. علاوه بر دو گوشی هوشمند، گوگل احتمالا دانگل اندروید تی‌وی جدید با لقب سابرینا و بلندگوی هوشمند نست (Nest) را معرفی می‌کند.

زمان برگزاری رویداد جدید گوگل

در مورد دو گوشی هوشمند جدید سری پیکسل می‌دانیم که گوگل از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نمی‌کند و احتمالا مدلی از سری اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده خواهد شد تا هزینه‌ی نهایی تولید پیکسل ۵ و ۴a مدل ۵G کاهش یابد. پیکسل ۵ از ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و دوربینی فوق‌عریض درکنار دوربین اصلی خواهد داشت.

پیکسل ۴a مدل ۵G نیز درواقع مدلی بهینه‌شده از پیکسل ۴a است که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G با مودم ۵G شده است. بااین‌حال باید در نظر داشت که گوگل ممکن است در محصول نهایی از امکاناتی متفاوت استفاده کند. در هر صورت تمامی سوالاتمان در مورد مدل‌های جدید سری پیکسل گوگل در ۹ مهر پاسخ داده خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.