رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سونی تولید کنسول های PS5 را میلیون ها عدد کاهش داد

شرکت سونی به دلیل بروز مشکلات کارخانه ای تعداد تولید کنسول های PS5 را به میزان قابل توجه ای کاهش داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس اطلاعات جدید، شرکت سونی تصمیم گرفته تا بر خلاف انتظارات تعداد کنسول‌های در حال ساخت خود را کاهش دهد. طبق این اطلاعات، سونی سعی دارد تعداد کنسول‌های در حال ساخت خود را تا چهار میلیون عدد کاهش دهد و تنها ۱۱ میلیون کنسول را تا آخر ماه مارس به بازار جهانی عرضه کند.

این شرکت پیش از این قرار بود تعداد تولید کنسول‌ها را افزایش دهد، اما اکنون به نظر می‌آید مشکلات پیش آمده در کارخانه‌های شرکت سونی مانع افزایش تولید آن‌ها شده است. سخنگوی این شرکت به تازگی اظهار داشته که مشکلات کارخانه باعث شده فعالیت برخی کنسول‌ها تحت تاثیر قرار گیرد و بازدهی آن‌ها کاهش پیدا کند. با توجه به سخنان این مسئول، به نظر می‌آید که تعدادی از کنسول‌های تولید شده توسط سونی قابل ارسال به دست کاربران نیستند و باید تعمیر شوند.

سخنگوی شرکت سونی همچنین طی صحبت‌های خود اظهار داشت که متخصصان کنسول‌های تولید شده را تحت نظر قرار داده‌اند تا بازدهی تمام آن‌ها به سطح مورد نیاز برسد. با وجود کاهش تعداد تولیدات کنسول پلی استیشن ۵، رقم مشخص شده همچنان از میزان در نظر گرفته شده در زمان معرفی ابتدایی PS5 بیشتر است.

تعداد کنسول‌های در حال ساخت شرکت سونی

این شرکت در ابتدا قصد داشت تنها پنج الی شش میلیون کنسول را تا پایان ماه مارس برای عرضه به بازار فراهم کند، اما اکنون این عدد مطابق با ۱۱ میلیون است. از دلایلی که شرکت سونی به تولید کنسول‌های زیاد اطمینان دارد شیوع ویروس کرونا است که باعث شده این مجموعه طی مدت زمان گذشته با رشد فروش کنسول پلی استیشن ۴ مواجه شود. قرنطینه خانگی باعث شده تا کاربران بیشتری به خرید کنسول‌ها و بازی‌های رایانه‌ای روی بیاورند.

گفتنی است؛ شرکت سونی در نظر دارد رویداد آنلاینی را طی روز‌های پیشه رو برگزار کند. در این رویداد قرار شده تا در رابطه با بازی‌های مهم شرکت سونی و همچنین دو کنسول PS5 در قالب‌های پشتیبانی از بازی‌های دیجیتالی و فیزیکی صحبت شود. همچنین انتظار می‌رود سونی در این رویداد سرانجام پرده از قیمت نهایی کنسول خود بردارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.