گوشی اقتصادی ال جی K31 معرفی شد

ال جی موبایل ساعاتی پیش از یک گوشی اقتصادی به نام الجی K31 در آمریکا رونمایی کرد. این گوشی به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی FullVision اچ دی پلاس با بریدگی قطره ای شکل مجهز است که شیشه محکم Panda King Glass نیز کار حفاظت از آن را بر عهده دارد. از آنجایی که ال جی K31 در گروه محصولات اقتصادی جای می گیرد حاشیه های بزرگ اطراف نمایشگر آن نیز قابل اغماض هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست هشت هسته ای Helio P22 تامین می شود که دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می کند. طبق اطلاعات مندرج در فهرست مشخصات این گوشی صرفا ۱۷ گیگابایت از این حافظه داخلی قابل استفاده خواهد بود که البته این عدد بسته به نسخه های نرم افزاری نصب شده روی گوشی و تنظیمات آن متغیر خواهد بود.

در بخش پشتی بدنه این گوشی نیز یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 و تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فازی خودنمایی می کند که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه اولترا واید و میدان دید ۱۲۰ درجه نیز در کنار آن دیده می شود. در بخش جلویی بدنه این گوشی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده می شود که برای گرفتن سلفی یا انجام تماس های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین مد یا وضعیت های مختلفی برای عکاسی یا فیلمبرداری دارد که از آن جمله میتوان به Gesture Shot (گرفتن سلفی با ژست حرکتی دست) و Auto Shot (یا عکاسی خودکار) اشاره نمود.

الجی همچنین یک اسکنر اثر انگشت را به بخش پشتی بدنه این گوشی اضافه کرده است که درست در زیر ماژول افقی دوربین اصلی جای گرفته است. در داخل بدنه این موبایل هم یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که از طریق پورت MicroUSB شارژ می شود و جک ۳.۵ میلیمتری صدا نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی است.

در سمت راست بدنه این موبایل دکمه پاور خودنمایی می کند و در سمت چپ میتوان تنظیم کننده صدا و یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار مجازی گوگل و البته ورودی سیمکارت را مشاهده کرد. پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیز برای این گوشی فراهم شده اما بیشینه ظرفیت آن برابر با ۳۲ گیگابایت است. ال جی K31 دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810G است و از همان ابتدا با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شود که به رابط کاربری LG UX 9.1 مزین گردیده.

قیمت تعیین شده برای این گوشی ۱۴۹.۹۹ دلار است و از همین حالا با رنگ نقره ای در آمریکا قابل خریداری است. البته الجی اعلام کرده که این گوشی را در کره جنوبی با نام دیگری (یعنی ال جی Q31) عرضه می کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.