رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

انتشار بیش از ۲۰۰ ایموجی جدید در سال آینده

بیش از ۲۰۰ ایموجی جدید در سال ۲۰۲۱ به صفحات هوشمند راه پیدا می کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سازمان غیرانتفاعی یونیکد کنسرسیوم که مسئول ایجاد و انتشار ایموجیها است، اعلام کرد ۲۱۷ ایموجی جدید در اوایل سال ۲۰۲۱ برای کاربران تلفن همراه در سراسر جهان منتشر خواهند شد که ۲۱۰ ایموجی همان ایموجیهای فعلی با رنگهای پوست مختلف خواهند بود.

گزینه های ایموجی فعلی تنها رنگ پوست زرد را عرضه می کند اما به روزرسانی یونیکد به کاربران امکان می دهد رنگ پوست صورتکها را به دلخواه خودشان انتخاب کنند.

ایموجی جدید شامل یک قلب سوزان، یک قلب بانداژ شده، صورتکی که در حال بیرون دادن نفس است، یک صورتک پنهان در ابرها و صورتکی با چشمان مارپیچی است که ایموجیهای جدید مناسب برای سال پاندمی هستند. همچنین یک ایموجی جدید دیگر شامل زنی با ریش است.

یونیکد عرضه آتی خود را ایموجی ۱۳.۱ نامیده است زیرا عرضه کوچکی در مقایسه با به روزرسانیهای ایموجی معمول این شرکت است. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود عرضه ایموجیهای جدید را تا اواخر سال ۲۰۲۱ به تاخیر می اندازد اما در عوض تصمیم گرفت این دنباله را به ایموجیهای فعلی اضافه کند.

بر اساس گزارش بی نیوز۹، کاربران تلفن همراه به هفت ایموجی جدید و ایموجیهای دارای رنگهای متنوع پوستی تا ژانویه سال ۲۰۲۱ دسترسی پیدا خواهند کرد. به روزرسانی گسترده یونیکد در سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و ایموجیهای جدید در اوایل سال ۲۰۲۲ به کاربران عرضه خواهند شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.