رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سبقت قیمتی تیبا در بازار خودرو

رصد بازار خودرو حکایت از آن دارد که بالاترین رشد قیمت در ۵ هفته اخیر به خودرو تیبا صندوقدار رسیده و رشد ۵۴.۴ درصدی قیمت برای این محصول ثبت شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از اقتصادنیوز، رصد بازار خودروهای پرتیراژ داخلی در ابتدای پاییز به نسبت میانه تابستان از رشد ۷ تا ۱۲ درصدی حکایت دارد. ارزیابی قیمت این خودروها در بازار بیانگر آن است که با شروع شهریور ماه رشد قیمت خودرو تا حدودی متوقف شد.

تیبا صندوق دار رکورددار شد

براساس رصد بازار خودرو بالاترین رشد قیمت در ۵ هفته اخیر به خودرو تیبا صندوقدار رسیده و رشد ۵۴.۴ درصدی قیمت برای این محصول ثبت شده است.

در این دوره زمانی شاهد افت قیمت خودرو در بازار بودیم، اما این روند چندان دوام نیاورد و در دومین هفته شهریور ماه روند صعودی بازار خودرو از سرگرفته شد؛ بطوریکه در دومین هفته شهریور ماه نسبت به هفته قبل بالاترین رشد قیمت برای سمند LX با رشد ۱۵ درصدی ثبت شد و پژو ۲۰۶ صندوقدار و تیبا صندوقدار با رینگ فولادی با رشد ۹ درصدی قیمت کمترین رشد قیمت را ثبت کردند.

کمترین رشد قیمت به نام کدام خودرو ثبت شد؟

روندی که در سومین هفته شهریور ماه شکل معکوس به خود گرفت و بازار خودرو رشد صعودی قابل توجهی را ثبت کرد، بطوریکه پژو ۲۰۶ صندوقدار که در دومین هفته شهریورماه در میان خودروهای قرار داشت که کمترین رشد قیمت را ثبت کرده بودند در سومین هفته رشدی ۳۸ درصدی را تجربه کرد و به این طریق رکورددار افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار را از آن خود کرد، دومین رشد قیمت در هفته سوم شهریور ماه نیز به خانواده پژو ۲۰۶ رسید و تیپ پنج این خودرو رشدی ۳۳ درصدی را ثبت کرد.

بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که روند صعودی قیمت خودرو در آخرین هفته شهریور تا حدودی کند شد و در این هفته برخی از خودروهای خانواده پراید ثبات قیمت را ثبت کردند و سایر محصولات نیز رشد پنج تا هفت درصدی داشته اند. اما در هفته اول مهر ماه سیر صعودی قیمت به بازار خودرو بازگشت و سمند سورن در این هفته رشدی ۳۰ درصدی را ثبت کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.